سرپرست اداره ورزش و جوانان فریدونکنار:

اداره ورزش فریدونکنار به سرمایه‌گذاران ساخت استخر زمین واگذار می‌کند/ فریدونکنار از لحاظ زیرساخت‌های ورزشی ضعیف است

بصیر، کاظم رنجبر جمع اعضای هیئت شنای فریدونکنار در ساختمان هیئت فوتبال این شهرستان، اظهار کرد: در فریدونکنار از لحاظ ورزشی کمبد امکانات وجود دارد اما دلیلی برای عدم تحرک نیست.
وی با بیان اینکه با تفکر و ایده می‌توان کارهای بزرگی انجام داد، تصریح کرد: از عملکرد بسیاری از هیئت‌های ورزشی فریدونکنار راضی نیستم و باید تلاش خود را بیشتر کنند.
سرپرست اداره ورزش و جوانان فریدونکنار با اشاره به اینکه مسابقات استانی قهرمانی شنای آب‌های آزاد مازندران، در فریدونکنار برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: به دنبال برگزاری رقابت‌های کشوری بودیم اما هنوز به جمع بندی نهایی نرسیدیم.
رنجبر با بیان اینکه باید ورزش را در فریدونکنار به جایگاه واقعی آن برسانیم، گفت: هیئت شنا فریدونکنار با وجود نوپا بودن آن، عملکرد مطلوبی داشته است.
وی با بیان اینکه این هیئت از ابتدائی‌ترین امکانات مورد نیاز نیز برخوردار نیست، خاطرنشان کرد: اگر اسپانسری برای ساخت استخر در فریدونکنار ابراز تمایل کند زمین به همراه تسهیلات از سوی اداره ورزش به آنها واگذار می‌شود.
وی عملکرد شورای شهر و شهرداری فریدونکنار برای ایجاد ساخت استخر در طرح شرق را بسیار مناسب ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با تعاملات دو طرف ابعاد این استخر را برای استفاده هیئت قایقرانی مهیا کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا