زرینچه: پشت سر استقلال آه است

جواد زرینچه درباره شکست استقلال مقابل صنعت نفت اظهار داشت: مشکل استقلال در سه بازی اخیرش عدم هماهنگی بوده است. بازیکنان در زمین برنامه ای ندارند و به نظر می رسد برای گل زدن هیچ نقشه ای را در ذهنشان نمی بینند. آنها بیشتر روی توانایی فردی شان کار می کند به همین دلیل عصبانیت در رفتار آنها موج می زند. امروز نیز امید ابراهیمی که بازیکنی باتجربه است به همین دلیل عصبانیت مرتکب خطای پنالتی شد. به نظر من در شر ایط فعلی کاری نمی توان کرد و باید هرچه سریع تر تیم را به یک هماهنگی نسبی رساند.

وی افزود: مدیران باشگاه استقلال باید این تیم را رها نکنند و به فکر بهبود شرایط باشند. اگر تاریخ لیگ برتر را نگاه کنید هیچگاه استقلال اینقدر ضعیف آغاز نکرده است این نتایج هواداران تیم را سرخورده می کند.

زرینچه در ادامه گفت:جمعه نزدیک به ۵۰هزار نفر به ورزشگاه آزادی رفتند و با عشق و علاقه تیم شان را مورد حمایت قرار دادند اما استقلال نتوانست پاسخ خوبی به این محبت ها بدهد. اگر این وضعیت ادامه داشته باشد تماشاگران با استقلال قهر می کنند.

وی در ادامه گفت: استقلال در یارگیری با برنامه عمل نکرده است در یک تیم باید مثل یک کارخانه عمل کرد در یک کارخانه هم به مدیر احتیاج است هم به کارمند و هم به کارگر. در استقلال همه می خواهند مدیر باشند. ما در گذشته در همین استقلال بازیکنانی داشتیم که قابلیت های مختلفی داشته اند یکی مثل مهدی فنونی زاده بود و دیگری بهروز پرورشخواه این فصل به جای آنکه به یک برنامه درست برای یارگیری توجه شود بیشتر به دنبال سروصدا بودند. برعکس پرسپولیس که با دقت یارگیری کرد.

وی درباره این بحث که منصوریان تجربه کار در استقلال را ندارد خاطرنشان کرد: این تیم بزرگ است و جایگاه ویژه ای دارد. بسیاری از اسم های بزرگ که در زمان بازیگری شان مطرح بودند به عنوان مربی موفق نشدند اما من امیدوارم استقلال شرایط بهتری پیدا کند.

پیشکسوت استقلال درباره عملکرد خط دفاعی این تیم گفت: به نظر من استفاده از دو دفاع خارجی به استقلال آسیب زده است زیرا خارجی ها از نظر کلامی نمی توانند با دیگر بازیکنان ارتباط برقرار کنند روی گل اول صنعت نفت دیدیم چقدر زیبا بازیکن آنها توی سر توپ زد و دروازه استقلال را باز کرد.

زرینچه در پایان گفت: من هم قبول دارم که برخی ها آه شان پشت سر این تیم است در این باشگاه خیلی ها خون دل خوردن و با نداری ها ساختند اما به آنها بی توجهی شد و پول های میلیاردی به افرادی دیگر پرداخته شد. مطمئن باشید خیلی ها که زندگی شان را پای این تیم گذاشتند حالا به خاطر بی توجهی های آقایان آه می کشند. /آ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا