نحوه مدیرعاملی حسنی‌خو در استقلال و استعفایش

در حالی روز چهارشنبه اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال نام رضا حسنی‌خو را به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه اعلام کردند روز گذشته رسانه‌های نزدیک به وزارت ورزش و جوانان اعلام کردند که هنوز مدیرعامل استقلال انتخاب نشده است و حسنی‌خو سرپرست این باشگاه است اما بامداد امروز دوباره خبر آمد که حسنی‌خو از پست سرپرستی استقلال استعفا داده است تا همه چیز شکل بسیار پیچیده‌ای به خود بگیرد.

این اتفاق عجیب در حالی افتاده است که روز چهارشنبه حسن زمانی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال مدعی شده بود که طبق رای‌گیری اعضای هیأت مدیره نام حسنی‌خو به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب شده است و با توجه به اینکه در روز پنجشنبه و جمعه هیچ جلسه‌ای بین مدیران باشگاه استقلال برگزار نشد، مشخص است که افرادی بالاتر از این باشگاه تصمیم گرفته‌اند که ابتدا نام او را به عنوان سرپرست باشگاه اعلام کنند و بعدا حسنی‌خو را از حضور در این سمت منصرف کنند.

گفته می‌شود حسنی‌خو با نظر مستقیم محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان روز چهارشنبه به عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب شد اما او به خاطر فشارهایی که بر سر این انتخاب بود تصمیم گرفت حکم او را به سرپرستی تغییر بدهد تا در آینده بتواند بدون حاشیه در مورد این پست مهم در باشگاه استقلال تصمیم گیری کند. ظاهرا فشارها به گودرزی تا حدی بود که او مجبور شد از حسنی‌خو بخواهد از سمت خود کناره‌گیری کتد تا استقلال در آغاز لیگ شانزدهم بدون مدیرعامل باشد.

حسنی‌خو قبلا از اینکه اولین اظهار نظر رسمی خود را در مورد انتخاب به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال را انجام بدهد، در کمتر از ۴۸ ساعت محبور به کناره‌گیری از سمت خود شده است و باید دید حالا واکنش او نسبت به این اتفاق چیست. بی‌تردید اگر او بخواهد دلایل کناره‌گیری اش از پست سرپرستی باشگاه استقلال عنوان کند، شاید جنجالی بزرگ در فوتبال ایران به پا کند، البته اگر او بخواهد حرفی در این باره بزند./آ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا