فرمانده سپاه فریدونکنار:

تفکر اقتصاد مقاومتی باید ترویج شود

بصیر، خیرالله باقرزاده در جمع پاسداران سپاه شهرستان فریدونکنار اظهار کرد: در حال حاضر توطئه‌های دشمنان پیچیده‌تر شده است و هر روز تلاش می‌کنند تا در چرخه نظام جمهوری اسلامی ایران مشکلی ایجاد کنند تا این کشور نتواند به آرمان‌های خود دست پیدا کند.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به این هجمه‌ها نیاز است تا همه‌ی افراد جامعه دارای بصیرت و آگاهی باشند تا مسیر صحیح را تشخیص دهند و در دام دشمنان گرفتار نشوند.
فرمانده سپاه فریدونکنار با اشاره به اینکه شهدا با از خودگذشتگی به مقام عرشی رسیده‌اند تصریح کرد: مقداری از خودگذشتگی موجب می‌شود که دل‌ها به هم نزدیک‌تر شده و وحدت در جامعه تقویت شود.
باقرزاده افزود: راه سعادت برای همه فراهم است و باید تلاش کنیم تا با اعمالمان نجات دهنده خود در آخرت باشیم.
وی با بیان اینکه جنگ نرم موجب آسیب به فرزندان و خانواده‌ها شده است خاطرنشان کرد: دشمنان این کشور با ابزارهای خود موجب عدم شناخت معارف دینی در فرزندان می‌شوند که این امر را باید خانواده‌ها جدی بگیرند.
فرمانده سپاه فریدونکنار تصریح کرد: ترویج تفکر اقتصاد مقاومتی از امور فرهنگی است که باید نسبت به آن تلاش کنیم و سپاه پاسداران به‌صورت ویژه در حال پیگیری این امر مهم است چراکه منفعت آن به مردم برمی‌گردد.
باقرزاده در پایان با تبریک هفته رسانه و روز خبرنگار از زحمات این گروه تشکرکرد و گفت: خبرنگاران باید برای پیشرفت جامعه و نشان دادن واقعیت‌ها تلاش کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا