بگو مگوها قبل از آغاز اولین بازی والیبال

صبح امروز رائول لوزانو آرژانتینی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران انتقادات زیادی را بر مدیریت کاروان ایران در ریو داشت. مهم ترین مشکلات تیم والیبال لباس هایی بود که تنها دو دست داده بودند و بازیکنان بیشتر زمان خود را در صف های لباسشویی می گذراندند. عدم دعوت به مراسم افتتاحیه و صادر نشدن آی دی کارت آنالیزور تیم ملی از دیگر گلایه هایی بود که لوزانو داشت.
اصغر رحیمی، سرپرست کاروان ایران در المپیک ریو با رد این صحبت ها گفت:« خوشبختانه هیچ مشکلی در خصوص سازماندهی کاروان نداشته و نداریم و فکر می کنم منظور ایشان بیشتر مربوط به مشکلات دهکده و میزبان باشد. ما همانند تمام کشورهای دنیا باید کاروانی منظم و هماهنگ داشته باشیم که به همین دلیل هم اعلام کرده ایم همه اعضای کاروان از لباس های ورزشی آبی رنگ منقش به نام ایران استفاده کنند. بحث ایشان در خصوص اینکه روزی دوبار با این لباسها تمرین می کنند کمی عجیب است چرا که هیچ رشته ای با گرم کن و لباس گرم ورزشی تمرین نمی کند و هر رشته مطابق با ماهیت آن ورزش لباس مخصوص تمرین دارد.»
او در مورد انتقاد لوازنو به اینکه تیم بیشتر زمان استراحت خود را به دلیل تعداد کم لباس ها در صف لباسشویی می گذرانند هم گفت:« تمامی امکانات و همچنین مشکلات دهکده مشترک و برای تمام تیمهاست. این بدان معناست که هم امکانات رفاهی و هم مشکلاتی مانند شلوغ بودن صف لباسشویی مختص تمام تیمها و کشورهاست و هر کسی که تجربه المپیک و اسکان در دهکده بازیها را داشته می داند که در اینجا تیم آمریکا و چین با تیمهای جیبوتی و گابون هیچ تفاوتی و ارجحیتی به هم ندارند.»
سرپرست کاروان ورزشی ایران در پاسخ به صحبتهای لوزانو در خصوص نبود آنالیزور در ترکیب تیم می گوید:« دو ماه پیش و با هماهنگی شخص رئیس فدراسیون والیبال و با توجه به محدودیت برای صدور کارت اعضای کادر فنی تیمها مقرر شد تا فقط محل اسکان آنالیزور تیم ملی خارج از دهکده باشد اما تمامی هماهنگی های لازم برای حضور وی در دهکده و بازیها فراهم شد. در این زمینه نیز باید توضیح دهم که طبق وعده، آنالیزور تیم ملی والیبال بصورت تمام وقت در دهکده و تمرینات کنار کادر فنی و ملی پوشان حضور داشته و در مسابقات نیز با آی دی کارت موقت به راحتی حضور می یابد. موضوع اینجاست که تا کنون مسابقه ای برگزار نشده که آنالیزور تیم ملی در آن غیبت داشته باشد؛ این بحث یعنی قصاص قبل از جنایت.»
رحیمی در پایان با اشاره به درست نبودن صحبت های لوزانو در مورد مراسم افتتاحیه و رژه گفت:« طبق تصمیم کادر سرپرستی مقرر شد تمام نفراتی که در رژه نیستند بلیط حضور در افتتاحیه را دریافت کنند که طبق همین تصمیم به تمام افراد بلیط ارائه شد. برخی مثل لوزانو آمدند و برخی دیگر هم تشخیص دادند که به ورزشگاه نیایند.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا