حاج‌رضایی:سبک بازی پرسپولیس انتظارات را برآورده نکرد

میر حاج‌رضایی در خصوص سه هفته ابتدایی لیگ برتر و اینکه کدام تیم را مدعی قهرمانی می‌داند، گفت: مثل سال‌های گذشته چند مدعی سنتی دنبال قهرمانی هستند. من بازی سپاهان مقابل استقلال خوزستان را دیدم و تیم عبدالله ویسی دچار تغییرات اساسی و مثبت شده است. من سپاهان را تیم خوبی دیدم، اما طبیعتاً تیمی در لیگ برتر قهرمان خواهد شد که کمترین نوسان را داشته باشد.

وی ادامه داد: هنوز بازی‌های تراکتورسازی را ندیدم، اما معتقدم این تیم هم پتانسیل خوبی دارد. پرسپولیس هم در این سه هفته نتایج خوبی گرفت، با این حال سبک بازی این تیم انتظارات را برآورده نکرد. در مجموع نمی‌توان از حالا ارزیابی دقیقی از تیم‌ها داشته باشیم و فعلاً باید چند هفته دیگر از بازی‌ها سپری شود.

کارشناس فوتبال کشورمان در مورد شروع ضعیف علیرضا منصوریان در استقلال گفت: من معتقدم منصوریان و استقلال از طرف رسانه‌ها، هواداران و هیئت مدیره باشگاه تحت فشار قرار دارند. منصوریان باید از این شرایط سخت عبور کند و با به‌دست آوردن یک برد شرایط استقلال تغییر خواهد کرد. در استقلال آدم‌های استخوان‌خردکرده‌ای مثل منصور پورحیدری یا نصرالله عبداللهی می‌توانند به بهبود شرایط این تیم کمک کنند.

حاج‌رضایی افزود: اعتقاد من این است که موفقیت منصوریان به سود فوتبال ایران است. به هر حال دوره یکسری از مربیان تمام شده و موفقیت مربیان جوان می‌تواند به سود فوتبال باشد. در دنیای فوتبال مربیانی مثل دل‌بوسکه، فن‌خال، هاجسون، کاپلو و… مربیان بدی نبودند، اما دوران آنها تمام شد و دیدید که مربیان مطرح زیادی به دنیای فوتبال معرفی شدند./آ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا