ظهر امروز در دفتر هیئت فوتبال فریدونکنار؛

جلسه حمایت از باشگاه دانش فریدونکنار با حضور مدیرعامل شرکت سایپا شمال برگزار شد

بصیر، ظهر امروز (دوشنبه) در دفتر هیئت فوتبال فریدونکنار جلسه حمایت از باشگاه دانش با حضور فلاح، مدیرعامل شرکت سایپا شمال، رئیس و برخی از اعضای هیئت مدیره و برخی ازاعضای هیئت اجرایی این باشگاه برگزار شد.
هادی اختیاری رئیس هیئت مدیره باشگاه دانش فریدونکنار با اشاره به افتخارات باشگاه دانش فریدونکنار در سطح استان و کشور، اظهار کرد: علاوه بر تربیت ۱۷ ملی‌پوش بازیکنان فراوانی از این تیم به باشگاه‌های بزرگ کشور همانند ذوب آهن اصفهان، سایپا تهران و خونه به خونه بابل پیوستند.
وی تصریح کرد: باشگاه دانش فریدونکنار با توجه به حضور در رقابت‌های دسته اول و برتر جوانان و نوجوانان همواره مورد اقبال مردم به ویژه جوانان این شهرستان و مازندران قرار گرفته است، گفت: امیدواریم همه کسانی که می‌توانند در راستای حمایت از این تیم عمل کنند وارد میدان شوند.
رئیس هیئت مدیره باشگاه دانش فریدونکنار از برگزاری مسابقه چهارجانبه فوتبال به میزبانی این تیم در این شهرستان خبر داد و گفت: این رقابت‌ها با حضور تیم‌های نامدار کشور در اواسط شهریور امسال برگزار می‌شود.
در این جلسه فلاح مدیرعامل شرکت سایپا شمال نیز با بیان اینکه در مدت حضورم در فریدونکنار خاطرات خوبی از مردمان این شهر برایم باقی مانده است و هنوز هم به فریدونکنار علاقه خاصی دارم، گفت: در حد توان و بضاعت از این تیم حمایت می‌کنیم.
وی با بیان اینکه سرفصلی برای کمک‌های مالی به تیم‌های ورزشی نداریم، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در راستای رفع مشکلات باشگاه دانش قدم برداریم.

photo_2016-08-08_23-18-52

photo_2016-08-08_23-19-19

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا