خودروی جدید MVM در راه بازار +عکس

امیرحسن امیری معاون بازاریابی و فروش شرکت مدیران خودرو همچنین گفت: خودروی X۳۳ به عنوان تاثیرگذارترین شاسی‌بلند تولید داخل در بازار، پس از گذشت بیش از ۵ سال از ورودش به بازار عملکرد خوبی را به لحاظ فروش و تجربه رانندگی ارایه کرده و بیش از ۵۰ هزار دستگاه را در کارنامه فروش خود ثبت کرده است.

 خودروی جدید MVM در راه بازار +عکس

وی با اشاره به اینکه دو نسل قبلی این خودرو در بازار با استقبال خوبی مواجه شده است، افزود: فروش جهانی این خودرو نیز بالغ بر یک‌میلیون دستگاه گزارش شده که در این رده قیمتی عدد قابل توجهی است.

امیری افزود: در نسل سوم این خودرو تغییرات عمده‌ای در بخش نمای بیرونی، داخلی و آپشن‌های آن نسبت به مدل قبلی داده شده؛ از جمله این تغییرات استایل مدرن و زیبای تریم داخلی دو رنگ مشکی و قرمز این شاسی بلند است که چاشنی خاصی از ترکیب تکنولوژی و صنعت مد به این خودرو اضافه کرده است همچنین بدنه خودرو نیز به صورت دو رنگ عرضه خواهد شد.

 خودروی جدید MVM در راه بازار +عکس

وی تصریح کرد : مدل جدید این خودرو در دو تیپ دنده‌ای و اتوماتیک با گیربکس CVT که هم‌اکنون مراحل تست‌های پیش از ورود خود را طی می‌کند در صف تصمیم‌گیری مدیران ارشد شرکت مدیران خودرو برای ورود به بازار کشور است .

معاون بازاریابی و فروش شرکت مدیران خودرو گفت: تکنولوژی بالاتر و طراحی شیک‌تر و به‌ روزتر این خودرو به طور قطع بر قدرت رقابتی این مدل شاسی بلند خواهد افزود؛ از این رو انتظار می‌رود برنامه فروش موفقی را نیز همچون مدل‌های قبلی کسب کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا