با تمام لوازم جانبی گلکسی نوت ۷ آشنا شوید

امیرحسین میرزایی: مثل هر دستگاه محبوبی، گلکسی نوت ۷ هم قرار است لوازم جانبی زیادی داشته باشد. با این حال، همه می‌دانیم که بدون شک بهترین لوازم جانبی هر دستگاهی را شرکت سازنده‌اش می‌سازد. سامسونگ هم از لوازم جانبی گلکسی نوت ۷ رونمایی کرده است. این لوازم جانبی، مثل خود گوشی گلکسی نوت ۷، تفاوت زیادی با لوازم جانبی گلکسی S7 ندارند. می‌توانید در ادامه، لوازم جانبی رسمی سامسونگ را برای گلکسی نوت ۷ ببینید.

 تمام لوازم جانبی رسمی سامسونگ برای گلکسی نوت ۷
 S View Standing Cover

قاب S View Standing Cover همانطور که از اسم‌اش پیداست، فقط قرار نیست از گوشی محافظت کند. سامسونگ این قاب را طوری ساخته است که می‌تواند گوشی را ایستاده نگه دارد. این قاب، یک استند برای نمایش محتوای مختلف روی گلکسی نوت ۷ است. با توجه به صفحه نمایش بزرگ این گوشی، دیدن فیلم‌ها یا محتوای مختلف روی این گوشی، می‌تواند تجربه‌ی خوبی را رقم بزند.
‌‌‌‌‌‌‌‌

تمام لوازم جانبی رسمی سامسونگ برای گلکسی نوت ۷

LED View Cover

قاب LED View Cover نه تنها گوشی را سالم و تمیز نگه می‌دارد، بلکه می‌تواند در مقابل‌اش و با استفاده از چراغ‌های ال‌ای‌دی،‌ هشدارهای گوشی و زمان را نشان دهد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تمام لوازم جانبی رسمی سامسونگ برای گلکسی نوت ۷

Clear View Cover

برخلاف قاب LED View Cover که خودش چراغ‌های ال‌ای‌دی برای نمایش ساعت و هشدارها دارد، قاب Clear View شفاف است و می‌تواند اطلاعات گوشی را روی خودش نشان دهد. با توجه به اینکه گلکسی نوت ۷ صفحه‌ی نمایشی همیشه روشن دارد، این قاب کارایی زیادی خواهد داشت.

تمام لوازم جانبی رسمی سامسونگ برای گلکسی نوت ۷

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Keyboard Cover

درست مثل سری گوشی‌های گلکسی S7، سامسونگ برای نوت ۷ یک کیبورد فیزیکی ساخته است. هنوز هم نمی‌دانیم وجود یک کیبورد فیزیکی می‌تواند چه پیشرفتی برای گوشی محسوب شود، اما اگر شما هم دست‌تان به کیبوردها عادت کرده، شاید بخواهید به خرید یکی از این قاب‌ها فکر کنید.

تمام لوازم جانبی رسمی سامسونگ برای گلکسی نوت ۷

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Lens Cover

اگر از دوربین گلکسی نوت ۷، که البته همان دوربین گلکسی S7 است، انتظارات بیشتری دارید، می‌توانید همان قاب‌های لنزی که برای گلکسی S7 عرضه شده بود را روی گلکسی نوت ۷ هم استفاده کنید. این لنزها کیفیت عکس را بیشتر نمی‌کنند، اما می‌گذارند با زاویه‌های بزرگتری عکسبرداری کنید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تمام لوازم جانبی رسمی سامسونگ برای گلکسی نوت ۷

Fast Wireless Charger

از اسم این محصول هم می‌توانید کاربرد آن را متوجه شوید. به احتمال زیاد، این شارژر بی‌سیم، همان شارژر گلکسی S7 است که با گلکسی نوت ۷ هم کار می‌کند. با استفاده از یک شارژر بی‌سیم سامسونگ، می‌توانید گوشی‌تان را هم راحت و هم سریع شارژ کنید.

‌‌‌‌‌تمام لوازم جانبی رسمی سامسونگ برای گلکسی نوت ۷

Backpack

برخلاف مدل گلکسی S7 این قاب، سامسونگ اسم بامزه‌ای را برای این شارژر انتخاب کرده است. «کوله‌پشتی» یک قاب است که یک باتری ۳۱۰۰ میلی‌آمپری را در خودش جای داده. این قاب هم‌چنین کاملا ضد آب است؛ یعنی می‌توانید زیر آب هم گوشی‌تان را شارژ کنید.

تمام لوازم جانبی رسمی سامسونگ برای گلکسی نوت ۷

Fast Charge Battery Pack

پک باتری شارژ سریع در اصل پاوربانک رسمی سامسونگ برای گوشی‌های‌اش است. این پاوربانک، ۱۰۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و می‌تواند نوت ۷ را دو بار کاملا پر کند.

تمام لوازم جانبی رسمی سامسونگ برای گلکسی نوت ۷

‌‌‌‌‌‌‌
USB Type-C Connector

سامسونگ برای اولین در گوشی‌های هوشمندش، از یک پورت USB Type-C استفاده کرده است. با توجه به اینکه هنوز هم تمام کامپیوترها یا دستگاه‌ها پورت USB-C ندارند، مطمئنا نیاز دارید تا یک تبدیل در جیب‌تان داشته باشید. خود سامسونگ هم یک تبدیل USB Type-C به microUSB ساخته است. این تبدیل، ظاهر بسیار زیبایی هم دارد.

تمام لوازم جانبی رسمی سامسونگ برای گلکسی نوت ۷

‌‌‌‌
Samsung Gear VR

برای اینکه بتوانید گلکسی نوت ۷ را با اندازه‌ی بزرگ‌اش در هدست واقعیت مجازی سامسونگ جای دهید، نیاز به یک Gear VR جدید دارید. مدل جدید Gear VR نه تنها گلکسی نوت ۷ را در خودش جای می‌دهد، بلکه با پورت USB Type-C این گوشی هم سازگار است.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا