سرپرست فرمانداری فریدونکنار:

با سیاه نمائی مخاف هستم نه با نقد/ ارائه گزارش عملکرد ماهانه به خبرنگاران فریدونکنار/ لزوم تشکیل انجمن خبرنگاران در فریدونکنار

بصیر، حسین منفردی در جلسه تجلیل از خبرنگاران فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: سخن از قلم که خداوند به آن قسم خورده است بسیار سخت است.

وی با بیان اینکه بیشتر خبرنگاران فریدونکنار جوان هستند، تصریح کرد: بسیاری از فعالیت‌های بنیادین در کشور از سوی جوانان رقم خورده است.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار با اشاره به اینکه رسانه و خبرنگار به عنوان چشم ناظر و شفاف‌ساز جامعه در تمامی صحنه‌ها حضور دارند، خاطرنشان کرد: اگر در سه عامل قدرت، ثروت و مقام نظارت نباشد فساد به وجود می‌آید.

منفردی با بیان اینکه نقش نظارت بر مسئولان و رساندن فریاد مردم به آنها از وظایف خبرنگاران است، گفت: اگر کسی فعالیت بزرگی انجام می‌دهد باید ریسک آن را نیز بپذیرد.

وی با اشاره به اینکه باید روحیه تعامل، تحمل و نقدپذیری خبرنگاران بیش از هرکسی دیگری باشد، افزود: تفاوت خبرنگار دین‌دار و ارزشی با غیردینی و بی‌ارزش در نوشتن حقایق و عدالت است و این هنرمندان خبری هستند که باید آرامش را برای مردم به ارمغان بیاورند.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار با بیان اینکه یکی از ارکان توسعه رسانه‌ها هستند، خاطرنشان کرد: ارزش و اهمیت قلم برتر از آن است که برای منافع شخصی به حرکت دربیاید.

منفردی با تاکید بر اینکه قلم یک خبرنگار باید در راستای تحقق انسانیت باشد، اظهار کرد: از رسانه‌ها انتظار می‌رود نقد سازنده داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران در موضوع‌های مختلف ابعاد مثبت را ببینند، گفت: اگر نگاه خبرنگار اصلاح‌گرانه باشد و برای این امر نقدی هم صورت پذیرد پذیرا هستیم.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار همچنین با بیان اینکه با سیاه‌نمائی مخالفیم اما با نقد خیر، تصریح کرد: کسی که سیاه‌نمائی می‌کند به دلیل استفاده از عینک بدبینی حقائق را منتشر نمی‌کند و نقد صورت گرفته نیز بد است.

منفردی گفت: خبرنگاران فریدونکنار دغدغه مردم و خدمت‌رسانی به آنها را دارند، گفت: فرمانداری و تمام ادارات از این ماه باید به صورت ماهانه عملکرد خود را به اصحاب رسانه و مردم گزارش دهند.

وی با بیان اینکه رویکرد فرمانداری فریدونکنار ایجاد همگرایی، هم‌افزایی و در کنار هم بودن است، خاطرنشان کرد: شعار دادن آسان است اما مردم عمل می‌خواهند و باید به این سمت حرکت کنیم.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار در ادامه با تاکید بر اینکه خبرنگاران این شهرستان از امروز در تمامی جلسات فریدونکنار که جنبه عمومی دارد باید حضور یابند، گفت: انجمن خبرنگاران فریدونکنار را برای اتحاد و آسانی امور مربوط به خبرنگاران در فریدونکنار فعال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا