عضو شورای شهر فریدونکنار:

۱۵ دختر نمونه فریدونکناری منتخب و تجلیل شدند

بصیر، سیده نازبانو عزیزی‌کناری در جشنواره بزرگ گوشواره‌های آسمانی در اردوگاه شهید رجائی فریدونکنار، اظهار کرد: به دنبال معرفی دختر نمونه ایرانی، مازندرانی و فریدونکناری بودیم و در واقع معرفی دختران نمونه و فرهیخته مهم‌ترین هدف جشنواره بزرگ گوشواره‌های آسمانی بوده است.
وی با بیان اینکه با وجود تهاجم‌های فرهنگی این جشنواره در مقابله با آن برگزار می‌شود، اظهار کرد: استقبال بسیار خوبی از سوی خانواده‌ها در زمان تحویل مدارک ایجاد شده که نشان از ابراز رضایت آنها است.
عضو شورای شهر فریدونکنار با اشاره به اینکه از سوی نمایندگان مجلس نیز استقبال خوبی در این زمینه صورت گرفته است، گفت: فریدونکنار در سطح کشور برای نخستین بار این برنامه را برگزار می‌کند که نشان از اولین بودن همیشگی ما دارد.
وی ملاک انتخاب دختر نمونه را موفقیت در آموزه‌های دینی، علمی، ورزشی، فضائل اخلاقی، فرهنگی و سخت‌کوشی در محرومیت دانست و تاکید کرد: باید تلاشی شود تا برای تجلیل از پسران نمونه فریدونکناری نیز مراسم تجلیلی صورت بپذیرد.
عضو شورای شهر فریدونکنار با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره در هر زمانی حرف و حدیث‌های خود را به همراه دارد، خاطرنشان کرد: برای برگزاری این جشنواره علاوه بر حمایت شورا و شهرداری از دو اسپانسر نیز استفاده کردیم.
عزیزی از اساتید دانشگاه و افراد تحصیلکرده برای داوری برای انتخاب دختران نمونه استفاده کردیم، گفت: علاوه بر معرفی ۱۴ دختر نمونه و برتر در زمینه‌های مختلف، از یک دختر نیز به صورت ویژه تجلیل به عمل می‌آید.
وی گفت: جامعه‌ای می‌تواند سالم باشد که از نظر فرهنگی غنی باشد و این فرهنگ از راه‌های مختلف می‌تواند انتقال یابد که یکی از این راه‌های انتقال، مسئولان هستند.
رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر فریدونکنار با اشاره به اینکه این جشنواره به مناسبت دهه کرامت و یاد و خاطر امام رضا(ع) برنامه ریزی شد، اظهار کرد: این برنامه برای نخستین بار از طریق کمیسیون بانوان شهر و با حمایت شورا شکل گرفت، این دختران از جاهایی مختلف مثل ادارات و مدارس انتخاب شدند.
عزیزی با اشاره به اینکه ۶۱ دختر از تمام شهرستان فریدونکنار مدارک خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند، تصریح کرد: یک دختر ۶ ساله فریدونکناری با نام کیمیا اسماعیل پور که نخبه استان مازندران است به عنوان دختر ویژه انتخاب شد.
وی یادآور شد: در این مراسم از خواهر، همسر و فرزند شهید یزدانخواه تجلیل به عمل آمد.
عضو شورا و رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر فریدونکنار، گفت: در این نمایشگاه ۱۰ غرفه برای بازدید راه اندازی شد که در زمینه قرآن و هلال احمر، بازی های بومی محلی، آتلیه گوشواره و غیره بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا