امیرعبداللهیان: تا آخر در کنار مقاومت و سوریه ایستاده‌ایم

بصیر، حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل در اظهاراتی گفت: تا آخر در کنار مقاومت و سوریه ایستاده‌ایم.

امیرعبداللهیان در ادامه گفت که محور آمریکا و رژیم صهیونیستی مبدع و محرک عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی به‌نام  “داعش و جبهه النصره” هستند. صهیونیست‌ها با این اقدام، منطقه و حتی غرب را ناامن ساخته و آنها را با بحران آوارگان  و تروریسم مواجه کرده‌اند.

وی همچنین با اشاره به بحران سوریه گفت: از ابتدای بحران سوریه، سرزمین اشغالی فلسطین به پناهگاه و محل مداوای تروریست‌های تکفیری مبدل شده است. تروریست‌های تکفیری هیچ اقدامی علیه رژیم نامشروع اسرائیل نمی‌کنند چون اساساً توسط صهیونیست‌ها تغذیه و هدایت می‌شوند.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل تأکید کرد: ما با قامت ایستاده و با صدای بلند از سوریه، عراق و کشورهای در معرض تهدید تروریسم در منطقه حمایت می‌کنیم و آن را در راستای امنیت جمعی منطقه و امنیت ملی کشورمان می‌دانیم. همچنان آمریکا و برخی بازیگران خارجی در سوریه و عراق با پیگیری سیاست نادرست استفاده ابزاری از تروریسم مانع جدی تحقق امنیت و ثبات منطقه می‌باشند.

امیرعبداللهیان در ادامه با اشاره به حضور نظامی روسیه در سوریه گفت: سیاست پوتین در کمک به سوریه و مقابله با تروریسم در سوریه هوشمندانه است.

وی همچنین گفت: حزب‌الله لبنان سهم بزرگی در مبارزه با تروریسم و امنیت منطقه و لبنان دارد و ما به آن افتخار می‌کنیم.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل اظهار داشت: از ابتکار عمل سازمان ملل در تحقق راه حل سیاسی مبتنی بر اراده واقعی مردم سوریه حمایت می‌کنیم.

وی در پایان یادآور شد: بی‌تردید صهیونیست‌ها و تروریست‌ها عامل اصلی کشتار مردم سوریه هستند.

دانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا