فرمانده سپاه فریدونکنار خبر داد:

واقعه غدیر در فریدونکنار بازسازی می‌شود/ دشمن به دنبال پاکسازی واقعه غدیر است

بصیر، خیرالله باقرزاده در جمع پاسداران فریدونکنار در دفتر فرماندهی این شهرستان از برگزاری رزمایش شباب در دو مرحله تابستان و زمستان امسال خبر داد و اظهار کرد: از ۶ تا ۹ شهریور رزمایش شباب سپاه فریدونکنار اجرایی می‌شود.

وی همچنین با بیان اینکه این رزمایش به صورت آزمایشی در ابتدا در ۳۰ مرداد برگزار می‌شود، گفت: ۱۰۷ حوزه و پایگاه فریدونکنار در این رزمایش شرکت می‌کنند.

فرمانده سپاه فریدونکنار از بازسازی واقعه غدیر در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: سال گذشته با وجود امکانات بسیار کم توانستیم رتبه پنجم استان را به دست آوریم که امیدواریم امسال نسبت به سال گذشته بهتر ظاهر شویم.

باقرزاده افزود: دشمن به دنبال پاکسازی واقعه غدیر است و باید این واقعه را به بهترین شکل ممکن بازسازی کنیم چرا که دشمن به صورت مخفیانه در حال از بین بردن این واقعه در کتاب‌ها است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعزام نیروهای بسیجی به مناطق عملیاتی غرب، اظهار کرد: ثبت نام از متقاضیان بسیجی در حوزه‌های برادران و خواهران فریدونکنار در حال انجام است.

 فرمانده سپاه فریدونکنار از برگزاری رزمایش الی‌بیت‌المقدس از سوی سه گردان در آبان ماه امسال خبر داد و گفت: این رزمایش با هدف دفاع از کوی و برزن، مقابله با ناآرامی‌ها و دفاع از ساحل برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا