۲۹ میلیون، رقم بازار سیاه بلیت یک تئاتر +عکس

سایت‌های فروش مجدد بلیت کمیاب نمایش هری پاتر و فرزند ملعون را با قیمت گزاف بیش از ۶۲۰۰ پوند به علاقه‌مندان این مجموعه می‌فروشند، این در حالی‌ است که تهیه‌کنندگان این نمایش اعلام کرده‌اند که از پذیرش کسانی که بلیت خود را از سایت‌های فروش مجدد تهیه‌ کرده‌اند، جلوگیری می‌کنند.

29 میلیون، رقم بازار سیاه بلیت یک تئاتر +عکس
در سایت رسمی نمایش «هری پاتر و فرزند نفرین شده» قیمت بلیت قسمت اول و  دوم نمایش در مجموع حداکثر ۱۴۰ پوند است اما به دلیل استقبال فراوان علاقه‌مندان به این مجموعه بلیتی در سایت اصلی موجود نیست.
تهیه‌کنندگان این نمایش قول داده‌اند که با بازار سیاه بلیت برخورد کنند و از این موضوع به عنوان یک طاعون سراسری در تئاتر  یاد کرده‌اند و اعلام کردند که بلیت‌هایی که از سایت رسمی تهیه‌ نشود فاقد اعتبار است و از ورود افراد به سالن اجرای نمایش جلوگیری خواهد شد و تاکنون ۶۰ رزرو که از طریق سایت‌های فروش مجدد انجام شده بود از سوی عوامل نمایش رد شده‌اند.
«هری پاتر و کودک نفرین‌شده» را هشتمین اثر از مجموعه «هری پاتر» می‌دانند اما در واقع این کتاب یک نمایشنامه است که اقتباس آن در تئاتر «وست‌اند» لندن روی صحنه است. این نمایشنامه بر اساس داستانی از رولینگ و به قلم «جک تورن» و «جان تیفانی» نوشته شده و داستان دوقسمتی آن ۱۹ سال پس از شکست «ولدمورت» از «هری» را روایت می‌کند.
«هری پاتر و کودک نفرین‌شده» ابتدا قرار بود فقط در قالب یک نمایشنامه اجرا شود، اما از آن‌جایی که بسیاری از طرفداران امکان دیدن این نمایش را نداشتند، «رولینگ» در نهایت تصمیم گرفت متن نمایشنامه را در دنباله هفت رمان قبلی خود به چاپ برساند.
این نمایشنامه در قالب هشتمین کتاب از مجموعه نوشته «جی کی رولینگ» از روز ۳۱ جولای منتشر شد و در عرض سه روز بیش از ۶۸۰ هزار جلد در انگلستان فروش داشت و رکورد سرعت در فروش کتاب طی یک دهه اخیر را شکست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا