۴ ورزشکار آمریکایی در ریو ربوده شدند

رایان استیو لاکتی شناگر ۳۲ ساله آمریکایی که نزد هوادارانش به لاکتناتور معروف است به همراه سه هم‌تیمی خود در منطقه گان پوینت ربوده شده است.

گونار بنتس، جک کانگر و جیمی فایگن با دخالت پلیس برزیل از دست آدم رباها نجات پیدا کرده اما به خاطر شوک روحی و البته چند زخم سطحی به بیمارستان منتقل شده‌اند. گزارش پلیس ریو نیز حاکی از اتمام عملیات نجات است و لاکتی نیز در جای امنی به سر می‌برد و به زودی به هتل محل اقامتش منتقل خواهد شد.
 4 ورزشکار آمریکایی در ریو ربوده شدند
این شناگران با تاکسی در حال بازگشت به دهکده المپیک بوده اند که عده ای اشرار جنوب ریو با سلاح گرم و سرد به سمت آنها حمله کرده اند، این گزارش را البته پلیس ریو قبول ندارد و مدعی است دو نفر این آدم ربایی را به صورت غیر حرفه ای انجام داده‌اند که با دخالت پلیس به سرعت مهار شده است، این ۴ شناگر فعلا به دستور مقامات امنیتی و سرپرست کاروان آمریکا حق مصاحبه ندارند.

سوال مهم این که بیش از ۱۵۰۰ نیروی امنیتی فوق پیشرفته و حرفه ای آمریکا که به صورت نامحسوس مراقب ورزشکاران آمریکایی هستند، در این حادثه کجا بوده و مشغول چه کاری بوده‌اند؟

در گزارشی از نیویورک تایمز نیز آمده است که افراد خاطی و آدم رباها با لباس پلیس اقدام به این کار کرده و در ابتدا فقط کیف پول و تجهیزات ورزشی آنها را طلب کرده‌اند اما وقتی با مقاومت شناگران آمریکایی مواجه شده‌اند تصمیم به آدم ربایی گرفته‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا