رنگ هایی که در خانه شما جیغ می زنند!

رنگ هایی که در خانه شما جیغ می زنند» حتما تیتر مطلب حسابی شما را غافل گیر کرده است و مشتاق. حتما با خودتان می گویید مگر رنگ ها هم جیغ می زنند؟ در جواب باید بگویم بله، بعضی از رنگ ها هستند که می توانند حسابی در خانه شما شلوغ بازی در بیاورند و خودنمایی کنند و شما را هم با خودشان همراه کنند. این که می گویم با خودشان همراه می کنند، نه این که شما هم جیغ بزنید، منظور این است که شما را هم حسابی سر حال می آورند، اگر مایل هستید با این رنگ ها آشنا شوید، باید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا در آخر با دکوراسیون های رنگی منزل با رنگ های جیغ اشنا شوید.

۱. بنفش های پر قدرت در دکوراسیون داخلی خانه

رنگ هایی که در دکوراسیون داخلی منزل شما جیغ می زنند!

بنفش، رنگی پر قدرت در دکوراسیون داخلی خانه است. این رنگ توانایی این را دارد که به تنهایی یک اتاق با دکوراسیون یکنواخت را به اتاقی شگفت انگیز و خیره کننده تبدیل کند. کافی است رنگ رومبلی ها، دیوارها و برخی از لوازم های دکوری خانه را از طیف وسیع و البته پر رنگ بنفش انتخاب کنید تا شاهد تفاوتی عجیب و در عین حال دوست داشتنی در دکوراسیون داخلی رنگی خانه تان باشید.


۲. آبی های دوست داشتنی در دکوراسیون داخلی خانه

رنگ هایی که در دکوراسیون داخلی منزل شما جیغ می زنند!

درست است که رنگ آبی، تجربه ی آرامش در طراحی داخلی را برای شما به ارمغان می اورد، اما این بار استثناعا رنگ آبی کمی در خانه تان شلوغ می کند و شما را وادار می کند تا پر انرزی و بشاش باشید. البته این کار وابستگی مستقیمی به طیف رنگی که انتخاب می کنید دارد. رنگ آبی پر رنگ که کمی هم براق است آن هم برای دیوار های خانه بسیار مناسب است، ضمن آن که این رنگ می تواند با رنگ های براق و جیغ دیگری مانند صورتی های شیطان و بازیگوش هم ترکیب شوند و حسابی غوغا کنند و به شما یک دکوراسیون رنگی جالب تحویل دهند.


۳. سبز های با طراوت در دکوراسیون داخلی خانه

رنگ هایی که در دکوراسیون داخلی منزل شما جیغ می زنند!

جیغ زدن بعضی از رنگ های نه تنها آزاردهنده نیست که اتفاقا بسیار هم گوشنواز است، اصلا تا باشد از این جیغ زدن های دوست داشتنی. رنگ های سبز جزو همین دسته از رنگ ها هستند. رنگ های سبز پر رنگ می توانند طراوت و سرسبزی و زیبایی را به خانه شما بیاورند، درختان که بیهوده سبز نشده اند که، حتما دلیلی داشته، پس شما هم از این رنگ های با طراوت غافل نشوید و برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان از صدای دلنشین رنگ سبز استفاده کنید.


۴. قرمز های پر انرژی در دکوراسیون داخلی خانه

رنگ هایی که در دکوراسیون داخلی منزل شما جیغ می زنند!

بهتر است دریچه ای برای تماشای جذابیت رنگ قرمز در دکوراسیون داخلی رنگی خانه تان باز کنید. هیچ رنگی به اندازه قرمز نمی تواند به دکوراسیون داخلی خانه تان انرژی و نشاط و گرما و صمیمیت تزریق کند. این رنگ پر توان ناخود آگاه همه را به سوی خود جلب می کند. این رنگ آن قدر بازیگوش و شیطان است و آن قدر آرام و قرار ندارد که حتما باید یک رنگ دیگر را کنارش نشاند تا بلکه کمی روی او تاثیر بگذارد و آرامش کند، یک رنگ پر آرامش مثل سفید. این رنگ شیطنت های بیش از حد قرمز را کنترل می کند و در دکوراسیون داخلی خانه تان تعادل برقرار می کند.


۵. نارنجی های بازیگوش در دکوراسیون داخلی منزل

رنگ هایی که در دکوراسیون داخلی منزل شما جیغ می زنند!

انرژی هایی که رنگ ها به دکوراسیون داخلی می بخشند غیر قابل انکار هستند. مثلا همین نارنجی هایی که خیلی ها او را دست کم می گیرند، جزو رنگ هایی است که می تواند چنان انرژی ای به خانه فضای داخلی خانه تان ببخشد که باورتان نشود. اگر دکوراسیون خانه تان کسل کننده شده است چاره اش رنگ نارنجی است. اگر یک تحول چشم گیر در خانه نیاز دارید چاره اش رنگ نارنجی است. خلاصه این که همه جوره می توانید روی این رنگ حساب کنید.


۶. زرد های خوش رنگ و لعاب در دکوراسیون داخلی خانه

رنگ هایی که در دکوراسیون داخلی منزل شما جیغ می زنند!

استفاده از این رنگ جسارت خاصی می خواهد، چرا که این رنگ علاقه شدیدی به خودنمایی دارد. اصلا کار اصلی اش این است که خودنمایی کند. این رنگ روی هر وسیله ای که بنشیند امکان ندارد که آن را چشمگیر نکند. اصلا می توانید از جادوی رنگ زرد برای داشتن خانه آفتابی بهره بگیرید. خلاصه این که اگر به بن بست خورده اید و نمی دانید باید چه دکوراسیون رنگی ای را انتخاب کنید، بهترین کار اعتماد کردن به رنگ زرد است. در ضمن مطلب نگاهی به کاربرد رنگ زرد در طراحی داخلی می تواند در این کار به شما کمک کند.


۷. آبی فیروزه ای خوش رنگ در دکوراسیون داخلی خانه

رنگ هایی که در دکوراسیون داخلی منزل شما جیغ می زنند!

بعضی از رنگ ها هم هستند که کمی آرام تر در دکوراسیون داخلی خانه جیغ می زنند. شاید خنده تان بگیرد، اما واقعا همین طور است. این رنگ ها کمی موقر تر و با شخصیت تر هستند. مثل آبی فیروزه ای. اما این دلیل نمی شود که بحث خودنمایی و چشمگیر بودن این رنگ ها نادیده گرفته شود. به نظر من باید از این رنگ در دکوراسیون داخلی خانه تان استفاده کنید تا پی به قدرت اسرار امیز آن ببرید.


۸. دکوراسیونی به رنگ آجری

رنگ هایی که در دکوراسیون داخلی منزل شما جیغ می زنند!

قرمز آجری یک رنگ بسیار دوست داشتنی و پر طرفدار است. این رنگ هم مانند آبی فیروزه ای جزو رنگ هایی است که با شخصیت جیغ می زند، شاید به نظر خنده دار بیاید اما واقعیت همین است، این رنگ به اندازه خودش می تواند خودنمایی کند و به چشم بیاید و اصلا نگران نادیده گرفته شدن نباشد. این رنگ را می توانید در فضای هایی که فکر می کنید در دکوراسیون داخلی خانه تان مهجور هستند و دچار کم لطفی شده اند استفاده کنید.


۹. خردلی های متفاوت در دکوراسیون داخلی

رنگ هایی که در دکوراسیون داخلی منزل شما جیغ می زنند!

شاید در بین لباس های تان رنگ اُکر یا خردلی زیاد استفاده شده باشد، اما مطمئنا  کمتر آن را در دکوراسیون داخلی خانه تان به کار برده اید. پیشنهاد من این است که یک بار به آن ها اعتماد کنید و گوشه ای از خانه تان را به دست آن ها بسپارید، آن وقت می توانید ببینید که آن ها چگونه با سربلندی این امتحان را پشت سر می گذراند و شما را شیفته خودشان می کنند. و به شما یک دکوراسیون رنگی شیک تحویل می دهند.


۱۰. سبز کله غازی، رنگی سلطنتی در دکوراسیون داخلی خانه

رنگ هایی که در دکوراسیون داخلی منزل شما جیغ می زنند!

دکوراسیونی لوکس و سلطنتی وار می خواهید؟ سبز کله غازی این کار را به بهترین شکل ممکن برای شما انجام خواهد داد. درست است که این رنگ هم جزو سبز های باطراوتی که بالاتر راجع به ان ها صحبت کردیم محسوب می شوند، اما کاملا شخصیتی مستقل دارند و حضورشان با حضور آن سبز ها کاملا فرق می کند. وقتی می گوییم سبز ها جزو رنگ های پر قدرت هستند، بی راه نگفته ایم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا