آذری: درخواستی برای جذب رضاییان نداشته‌ام

سعید آذری در مورد وضعیت تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: خدا را شکر تیم ذوب آهن ۵ امتیاز گرفته است و ما به یک ثبات نسبی بعداز مسابقه با فولاد رسیده‌ایم. جری‌بنگستن هم برای ما گلزنی کرد تیم ما اکنون هارمونی لازم را به دست آورده است.

وی در مورد جذب بازیکنان جدید گفت: منتظرم تا گل‌محمدی اسامی ۲ بازیکن مدنظرش را به من بدهد تا او را جذب کنیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در مورد شایعه جذب گابریل هافبک برزیلی سابق پرسپولیس گفت: در جریان این مسئله نیستم. من به حیطه بازیکنان ورود نمی‌کنم که این حیطه سرمربی است بازیکنانی که مورد نظر سرمربی باشد ما برای جذب آنها تلاش می‌کنیم.

آذری در مورد احتمال حضور رامین رضاییان در ذوب‌آهن گفت: در جریان این مسئله نیستم مصاحبه‌هایی که از گل‌محمدی دیده‌ام او نقطه‌نظری در مورد این بازیکن نداشته است. من درخواستی از سوی سرمربی تیم برای جذب رضاییان نداشته‌‌ام.

وی در مورد ۲ مدال طلای وزنه‌برداری ایران در المپیک گفت: تا اینجای کار پرچم ایران را وزنه‌برداران و بچه‌ها ما بالا نگه داشته‌‌اند. من خودم چندین سال عضو تیم ملی وزنه‌برداری بودم و نتایج را با دقت دنبال می‌کنم و افتخار می‌کنم که از خانواده‌ وزنه‌برداری هستم. امیدوارم بهداد سلیمی و براری هم مدال طلا بگیرند و خوشحالم که بهترین عملکرد را وزنه‌برداران‌مان در المپیک داشته‌اند./آ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا