حمایت مربی تیم‌ملی کشتی آزاد از سوریان

رضا لایق مربی تیم ملی کشتی آزاد درباره ارزیابی کشتی آزاد بر ای حضور در المپیک ۲۰۱۶ گفت: کشتی گیران ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته اند. مسیر رسیدن به ریو طولانی بود و اذیت شدند اما روز نخست تمرین خوبی داشتند. امیدواریم که مشکلی پیش نیاید و آنها بتوانند کشتی خود را بگیرند.

وی در پاسخ به این سوال که چند مدال را برای کشتی آزاد پیش بینی می‌کنید، خاطرنشان کرد: پیش بینی کار سختی است، اما ما به همه اوزان امیدواریم. بچه های ما برای تصاحب خوشرنگ ترین مدال زحمت کشیده اند. اما المپیک میدانی است که همه نخبه ها در آن شرکت دارند. حتی دیده ایم برخی از تیم ها به دلیل نبود امکانات خارج از دهکده اقامت دارند و این نشان می دهد چقدر المپیک برایشان مهم است و برای آن برنامه دارند.

لایق تصریح کرد: کشتی آزاد در این چند سال موفقیت های خوبی داشته و امیدواریم در المپیک هم به جایگاهی که لیاقت آن را دارد برسد.

مربی تیم ملی کشتی آزاد در پاسخ به سوال دیگر فارس مبنی بر حذف سوریان از المپیک، یادآور شد: در سائوپائولو این خبر را شنیدم، خیلی ناراحت کننده بود. سوریان برای کشتی ما اسطوره است و در واقع پرچمدار کشتی ما به شمار می رود. البته هیچ چیزی از توانمندی های او کم نشده و کشتی ما به او افتخار می کند. کشتی برد و باخت دارد و مهم این است که کم فروشی نکنیم.

وی افزود: او برای ما حمید سوریان باقی می ماند و مردم ما هم متوجه این موضوع هستند. در کشتی آزاد هم بچه های ما تا آخر می جنگند و امیدوارم این جنگ همراه با پیروزی باشد./آ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا