مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار در آئین تجلیل از خبرنگاران؛

سلامت فرهنگی جامعه مرهون زحمات خبرنگاران است/ کسب رتبه عالی روابط عمومی فریدونکنار در پروژه مهر سال گذشته مرهون زحمات خبرنگاران است

بصیر، سیدعظیم اسماعیل‌زاده در در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه فریدونکنار در سالن اجتماعات آموزش و پرورش این شهرستان، اظهار کرد: خبرنگاری حرفه‌ای است که برای ساختن کشوری آباد و آزاد و انقلاب تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران همواره در میان مردم زندگی می‌کنند، تصریح کرد: سلامت فرهنگی و فکری جامعه، مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی خبرنگاران است.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار با اشاره به اینکه خبرنگاران در تهیه واقعیت‌ها با هدف اطلاع‌رسانی از جان خود مایه می‌گذارند، گفت: به منظور ایجاد وحدت رویه برای اجرای سند تحول بنیادین، فرصت هم‌اندیشی برای ارتقای وضعیت آموزش و پرورش و رسیدن به اهداف عالی نظام تعلیم و تربیت، آماده‌سازی برای جذب خیران و مشارکت تمامی مردم برای ارتقای وضعیت آموزشی نقش خبرنگاران بسیار ارزشمند است.

اسماعیل‌زاده در ادامه با اشاره به اینکه در کارگروه توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی در پروژه مهر سال گذشته با کسب رتبه عالی و ۱۰۰ به جایگاه نخست در استان دست یافتیم، خاطرنشان کرد: نقش خبرنگاران در دستیابی به این موفقیت پررنگ بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا