فرماندار فریدونکنار

مهم‌ترین مشکل جامعه توجیه نبودن نسبت به مسائل تربیتی است/سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش بهترین تدبیر برای آینده کشور

بصیر، حسین منفردی در جلسه شورای آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در قرآن و روایات تاکید بسیاری بر ضرورت علم‌اندوزی وجود دارد اظهار کرد: این امر نشان دهنده‌ جایگاه والای تعلیم و تربیت است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تاکیدهای فراوانی که در آموزه‌های دینی ما نسبت به اعتلای قلم و تعلیم و تربیت آمده است اما نسبت به این امر خوب عمل نشده است.

فرماندار فریدونکنار تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات جامعه توجیه نشدن به مسائل تربیتی و پرورشی است و باید در آموزش‌های تربیتی قوی‌تر عمل کنیم.

منفردی با بیان اینکه آموزش و پرورش هنوز به جایگاه واقعی خود نرسیده است، تصریح کرد: اگر قرار است با دنیا رقابت کنیم باید اقدام‌های موثرتری برای ارتقای جایگاه آموزش و پرورش صورت گیرد.

رئیس شورای آموزش و پرورش با تاکید بر اجرای درست قانون، یکی از راه های ارتقای جایگاه آموزش و پرورش را عملکرد مثبت شوراهای آموزش و پرورش دانست.

وی خاطرنشان کرد:برخی از سیاست های موجود مربوط به ۵۰ سال گذشته است و امروزه هیچ‌گونه کاربردی ندارد.

منفردی با اشاره به اینکه بهترین تدبیر برای آینده‌ کشور، سرمایه‌گذاری حداکثری در آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت است، خاطرنشان کرد: آینده‌ی کشور در دست فرزندان امروز ما است، و اگر امروز هزینه نکنیم در آینده سرمایه‌های خوبی نداریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا