محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

به نقل از پایگاه خبری پلیس، تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲:۰۰روز چهار شنبه – ۲۷ مردادماه- تا ساعت ۰۶:۰۰ روز شنبه – ۳۰ مردادماه- از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

در محور کرج- چالوس تردد انواع تریلر،کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است.
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۰۰ روز جمعه – ۲۹ مردادماه- تا ۰۱:۰۰ بامداد روز شنبه – ۳۰ مردادماه- از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸:۰۰ روز جمعه – ۲۹ مردادماه- تا ۰۱:۰۰ بامداد روز شنبه – ۳۰ مردادماه- از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.
در محور هراز تردد تمام تریلرها ازمحور هرازکماکان ممنوع است.
تردد تمام کامیونها وکامیونت ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه -۲۷، ۲۸ و ۲۹ مردادماه- از محور هراز ممنوع است.
در محور فیروزکوه تردد تمام تریلر ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای چهارشنبه و جمعه -۲۷ و ۲۹ مردادماه- از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰و ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰ خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است. /آ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا