مرد معتاد عروس ۱۷ ساله اش را کشت

بصیر ،پدرشوهری که نوعروس‌اش را به قتل رسانده است در آستانه اعدام قرار گرفت.

این مرد ۶۰ ساله که فریدون نام دارد، ساعت ۴ عصر ۱۹ بهمن ماه سال ۹۲، عروس ۱۷ ساله‌اش به نام فرناز را در خانه‌شان به قتل رساند.
وقتی مرگ مرموز این زن به بازپرس ویژه قتل مخابره شد، تیمی از کارآگاهان وارد عمل شدند و دیدند آثار کبودی روی دست و گردن فرناز وجود دارد و وی به قتل رسیده است.خیلی زود مرد تازه‌داماد به عنوان نخستین مظنون بازداشت شد و تحت بازجویی قرار گرفت و درحالی که گریان بود ادعا کرد هیچ اختلافی با فرناز نداشته و احتمال می‌دهد پدرش که معتاد بوده دست به این قتل زده است.
با ادعاهای شوهر فرناز، پدرش به نام فریدون تحت تعقیب گرفته شد و به دام افتاد.پدر شوهر فرناز اصرار بر بی‌گناهی کرد و این درحالی بود که تازه‌ داماد ادعا می‌کرد وقتی از خانه بیرون رفته پدرش با فرناز در خانه بودند و ساعاتی بعد وقتی از محل کارش به خانه بازگشته ناگهان در کمال ناباوری با پیکر بی‌جان همسرش روبه‌رو شده که دست و پا و دهانش با دستمالی بسته شده بود و پدرش در خانه نبود.
این مرد جوان گفت: از آنجا که پدرم اعتیاد شدید به مواد دارد فهمیدم فرناز قربانی سرقت شده و پدرم پس از قتل، النگو و گوشواره همسرم را به سرقت برده است.در این مرحله، پدرشوهر فرناز وقتی دید که پسرش راز جنایت وی را فاش کرده است چاره‌ای جز اعتراف ندید و گفت: من با پسرم و همسرش زندگی می‌کردم، عروسم همیشه به خاطر اعتیادم مرا تحقیر می‌کرد و می‌گفت من کلفت تو نیستم که بخواهم کارهایت را انجام بدهم.
 به همین خاطر ظهر روز حادثه عصبانی شدم و با کارتن ضربه‌ای به سر او زدم، وقتی روی زمین افتاد با دستمالی دست‌ها و دهانش را بستم، سپس طنابی به گردنش انداخته و به قدری فشار دادم تا مطمئن شدم خفه شده است سپس النگوها و گوشواره وی را به سرقت بردم و از خانه فرار کردم.
این پدر شوهر در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه و قضات عالی‌رتبه وی را به خاطر قتل عروس‌اش، به قصاص نفس و سرقت طلاهای قربانی به ۱۰ سال زندان و ۷۴ ضربه شلاق محکوم کردند.بنابر این گزارش، حکم قصاص پدرشوهر در شعبه ۲۹ دیوانعالی کشور تأیید شد و وی در آستانه اعدام قرار گرفت.
گلوگاه ما

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا