آقای وزیر اگر از میزان دریافتی مدیران فولاد و مس اطلاع داشتید، آنها را عزل می‌کردید

ادر قاضی‌پور در کاربرگ سوال از وزیر، از نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت سوال کرده که چرا بامدیران صنایع فولاد مبارکه ، ذوب آهن ، مس و آلومینیوم که حقوق های نجومی دریافت کرده اند برخورد نکرده اید؟
نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی در تشریح این سوال آورده است که آقای نعمت زاده، شما دقیقا دریافتی این افراد بابت حقوق، اضافه کار، حق ماموریت داخلی و خارجی، کارانه، عیدی و سود آخر سال مربوط به سال های ۹۳ و ۹۴ را بررسی کنید. آن وقت خود شما نسبت به عزل آنها اقدام خواهید کرد.
چرا بامدیرانی که حقوق نجومی دریافت کرده اند برخورد  نکرده اید

 لازم بذکر است در اوایل مردادماه مشرق در گزارشی میزان حقوق و پاداش هیات مدیره شرکت فولاد مبارکه اصفهان را منتشر کرد که روابط عمومی این شرکت در جواب گفت که این پاداش ها حقوقی بوده و به حساب شرکت ها واریز شده نه اشخاص.

اما مدیران فولاد مبارکه که بیش از ۶۰ میلیارد تومان در دوسال گذشته هزینه تبلیغات و آگهی کرده اند و به گفته روابط عمومی آن بیش از ۸۰ درصد این مبلغ را هزینه باشگاه فرهنگی و ورزشی سپاهان بوده، هیچگاه شفاف سازی نکردند که بالاخره مدیر بازنشسته این گروه صنعتی چقدر در ماه حقوق می‌گیرد و شاید با این نامه نماینده ارومیه و سوال از وزیر صنعت، معدت و تجارت این سوال رسانه ها هم به جواب برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا