مدیرعامل بازداشت‌شده بانک ملت برکنار شد +سند

روابط عمومي بانك ملت اعلام كرده بود كه  نوبت دوم مجمع عمومی سالیانه بانک ملت برای بررسی و تصویب صورت های مالی این بانک در مقطع زمانی منتهی به پایان اسفندماه سال ۹۵ امروز ساعت ۱۱  در محل سالن اندیشه تالار حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، دستور کار این جلسه، استماع گزارش هیأت مدیره درخصوص عملکرد سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه سال ۱۳۹۴، استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی درباره عملکرد بانک در دوره مالی یاد شده، بررسی و تصویب صورت های مالی منتهی به همین مقطع، تصمیم گیری درباره تقسیم سود، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی اصلی و علی البدل برای سال مالی ۱۳۹۵ و تصویب حق الزحمه آنها، تعیین پاداش اعضای هیات مدیره برای عملکرد سال مالی ۱۳۹۴، تعیین حق حضور اعضای غیرموظف هیات مدیره برای سال مالی ۱۳۹۵، تعیین روزنامه های کثیرالانتشار جهت درج آگهی های بانک و سایر مواردی خواهد بود که در صلاحیت مجمع عمومی عادی سالیانه است.

اما در سايت اين بانك و در آستانه برگزاري مجمع، نام مديرعامل سابق و بازداشت شده اين بانك، همچنان عضو هيات مديره ديده ميشد كه حاشيه هاي بسياري را بدنبال داشت.

همزمان با افزايش حاشيه ها روابط عمومي بانك ملت اعلام كرد كه علی رستگار در سال ۹۲ با حکم صادره از سوی شرکت سرمایه گذاری صبا تامین (سهامی عام) بعنوان نماینده این شرکت در هیات مدیره بانک ملت منصوب شده است. بدیهی است در صورت معرفی نماینده ای دیگر از سوی شرکت صبا تامین، مراتب در مجمع عادی بطور فوق العاده مطرح و اتخاذ تصمیم خواهد شد.

بر این اساس، باتوجه به اینکه انتصاب و تغییر هریک از اعضای هیات مدیره، باید از سوی سهامداران انجام و طی مراحل قانونی و در مجمع عمومی عادی و یا عادی به طور فوق العاده به عنوان نمایندگان جدید شرکت در هیات مدیره بانک منصوب شوند بدیهی است تا زمان معرفی نماینده جدید، آقای علی رستگار همچنان عضو هیات مدیره این بانک خواهد بود.

در عین حال خاطرنشان می شود که نامبرده در هیچ یک از مقاطع یاد شده، نماینده دولت در هیات مدیره بانک ملت نبوده است.

بعد از انتشار اين  توضيحات در رسانه ها ، سايت كدال در اطلاعيه اي در ساعت ۱۶:۲۰ دقيقه روز گذشته اعلام كرد كه تغييرات اعضاي هيات مديره اين بانك بعد از گذشت ۲۴ ساعت از اعلام قبلي با اصلاحيه اي مواجه شده و علي رستگار با مدرك فوق ليسانس از هيات مديره بانك ملت كنار رفته است. در هر صورت اگر هم اين اطلاعيه صادر نشده بود؛ آقاي رستگار امروز نميتوانستند در  تالار اندیشه حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي حضور فيزيكي داشته باشند./ن

برای دیدن اندازه اصلی روی عکس کلیک کنید

برای دیدن اندازه اصلی روی عکس کلیک کنید
برای دیدن اندازه اصلی روی عکس کلیک کنید

برای دیدن اندازه اصلی روی عکس کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا