نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس:

بندر فریدونکنار از ظرفیت بیشتری برای بهره‌مندی از منطقه آزاد برخوردار است

بصیر، ولی الله نانواکناری در نشست خبری با اصحاب رسانه فریدونکنار و بابلسر در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر، با گرامیداشت هفته رسانه، اظهار کرد: روز خبرنگار بتوانیم قدردان تلاش‌های فعالان این عرصه باشیم.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید با تعامل نمایندگان، مسیر خدمت منتخبان مردم به مردم را تقویت کنند، تصریح کرد: اصحاب رسانه باید با استفاده از درست از قلم موجب ایجاد درگیری‌های قومی جامعه نشود.

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به همدلی نمایندگان مازندران، خاطرنشان کرد: دولت باید برای ایجاد منطقه آزاد برنامه‌ریزی کند.

نانواکناری تصریح کرد: تلاش داریم مازندران با توجه به بهره‌مندی از سه بندر و فرودگاه ظرفیت مناسبی برای بهره‌مندی از منطقه آزاد را داشته باشد.

عضو مجمع نمایندگان مازندران اظهار کرد: مجمع نمایندگان استان انسجام و همدلی خوبی میان یکدیگر دارند و در مدت سه ماه از تشکیل مجمع بیش از ۸ جلسه تشکیل شده است.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در ادامه به مشکلات بندر فریدونکنار اشاره و خاطرنشان کرد: بندر فریدونکنار از ظرفیت بیشتری برای بهره‌مندی از منطقه آزاد برخوردار است و این منطقه دارای بیشترین تراکم جمعیت، صنایع و تراکم جمعیت گردشگر و مقیم است.

وی همچنین با اشاره به اینکه زباله، معضلات زیست محیطی، کمبود زیرساخت‌ها دغدغه تمامی مجمع نمایندگان است، گفت: نمایندگان مازندران معتقدند که هر نقطه‌ای از مازندران که ظرفیت منطقه آزاد شدن را دارد می‌تواند استفاده شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه به مقوله امنیت و ثبات آن در کشور اشاره و تصریح کرد: توسعه در امنیت پایدار کشور به وجود می‌آید و جلساتی را با وزارت کشور و وزارت امور خارجه را برگزار می‌کنیم.

نانواکناری با بیان اینکه ایران برای کشورهای همسایه نیز ایجاد امنیت کرده است، گفت: ایران بیشترین شهید را برای ایجاد امنیت در کشورهای منطقه داده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا