دیدار تازه مرزبان و میثاقیان +عکس

بعد از صعود پدیده به لیگ برتر پدیده ای ها تمایل به تمدید قرارداد اکبر میثاقیان نداشتند و از دستیار وی یعنی علیرضا مرزبان خواستند که هدایت تیم را بپذیرد و علیرضا مرزبان که پیش تر تجربه سرمربیگری در لیگ برتر را نداشت با کمال میل این پشنهاد را قبول کرد هر چند این اتفاق به مذاق اکبر میثاقیان خوش نیامد. او بر این عقیده بود چون علیرضا مرزبان با درخواست وی به پدیده آمده حال که قرار نیست باشد بهتر است وی هم تیم را ترک کند اما علیرضا مرزبان در نهایت کاری کرد که به نفع او بود نه خواست اکبر میثاقیان.
به هر صورت از آن برهه مدت ها گذشته، اکبر میثاقیان همه چیز را فراموش کرده و علیرضا مرزبان هم نشان داد مربی توانمندی است و اعتماد پدیده به وی از روی شناخت بوده است. علیرضا مرزبان با پدیده در لیگ برتر خودی نشان داد و بعد از آن پیکان را لیگ برتری کرد و هم اکنون این ماموریت را در تیم خونه به خونه دنبال می کند.
جالب اینکه این فصل علیرضا مرزبان رهبری تیم فصل گذشته اکبر میثاقیان را برعهده گرفته! به هر صورت نبرد این دو مربی در هفته سوم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور برنده نداشت. خونه به خونه و بادران ۲-۲ مساوی کردند. البته در یک بازی جذاب و در عین حال پر افت و خیز.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا