استادیومی که شرمنده مردم شد!+عکس

در سال های اخیر استادیوم های متعددی در شهر های مختلف ساخته شد. استادیوم هایی که تعدادشان از انگشتان دو دست هم بیشتر است اما نه برای شهرهای فوتبال خیر بلکه برای مراکز استان ها و اصلا هم مهم نبود که آیا در شهر هایی که استادیوم در آن ساخته می شود تیم های باشگاهی دارند یا نه!
به طور مثال در مازندران استادیومی برای شهر ساری ساخته شد در حالی که همه می دانند در یکی دو دهه اخیر و شاید هم بیشتر قائمشهر و نوشهر بطن طپنده فوتبال استان مازندران بوده.  اکنون هم شهر بابل و تیم خونه به خونه نشان دادند شایستگی به تصویر کشیدن جلوه های زیبای فوتبال را دارند. چه در بعد توانمندی فنی و چه در بعد کشاندن تماشاگر به استادیوم.
در روزهای اخیر شاهد حضور مهدی تاج در قزوین و بازدید وی از ورزشگاه ۱۵ نفری این شهر بودیم در حالی که به خوبی می دانیم هم اکنون این شهر نه در لیگ برتر تیم دارد و نه در لیگ یک و در یکی دو دهه اخیر هم در فوتبال به طور جدی فعال نبوده است. البته این شهر هم مثل همه شهرهای ایران در دیگر رشته های ورزشی صاحب عنوان و ورزشکاران قهرمان است.
متاسفانه در ساخت استادیوم ها در شهرهای ایران یک بد سلیقگی صورت گرفته، البته باشگاه های چون خونه به خونه که خصوصی هستند باید این را به فال نیک بگیرند. خونه به خونه می تواند مثل فولاد خوزستان دستمزدها را کاهش دهد و ساخت یک استادیوم اختصاصی را در دستور کار قرار دهد.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا