آزادی فلسطین پس از پیروزی عراق و سوریه علیه تروریسم حاصل خواهد شد

بصیر،دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین-فرماندهی کل- اعلام کرد که آزادی فلسطین به تغییر معادلات قدرت نیاز دارد و این امر پس از پیروزی سوریه و عراق علیه تروریسم حاصل خواهد شد. وی همچنین از نبرد در سوریه به عنوان نبرد مرگ و زندگی یاد کرد.

«احمد جبریل» در گفتگوی اختصاصی با شبکه «المیادین» لبنان تصریح کرد که راه آزادی فلسطین تشکیل محور مقاومتی است که معادلات قدرت در منطقه برای رویارویی با حامیان اسرائیل را تغییر می دهد.

وی با بیان اینکه جبهه خلق برای آزادی فلسطین از سوریه دفاع می کند، گفت: توطئه بزرگی علیه این کشور در حال انجام است چرا که سوریه استخوانی در گلوی رژیم صهیونیستی است.

جبریل افزود: نبرد در سوریه نبرد مرگ و زندگی است و از زمان آغاز بحران این کشور گفته ایم که سرنگونی سوریه به کشمکش طائفه ای در منطقه منجر خواهد شد.

وی با اعلام اینکه ذهنیتی برای مبارزه جدی و عملی در راه فلسطین وجود ندارد در عین حال تاکید کرد که نبردهای آینده به پیروزی ها در مقابل رژیم صهیونیستی منجر خواهد شد.

جبریل با بیان اینکه کشورهای متعددی به طرح سازش سیاسی دل بسته اند و صلح با اسرائیل را گزینه ای راهبردی از طریق طرح سازش عربی قلمداد می کنند، در عین حال گفت: اریل شارون نخست وزیر سابق این رژیم گفت که این طرح به اندازه جوهری که با آن نوشته شده است ارزش ندارد.

وی همچنین تصریح کرد که محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان به وی گفته است که برخی کشورهای عربی تهدید کرده اند در صورت اقدام علیه رژیم صهیونیستی در دادگاه جنایات بین المللی کمک ها به تشکیلات خودگردان را قطع می کنند.

دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین در عین حال اظهار داشت که اختلاف سیاسی با محمود عباس اختلاف بر سر کل فلسطین است نه تنها کرانه باختری.

جبریل افزود: قبل از پیمان اسلو اسرائیلی ها جرات نمی کردند وارد مسجدالاقصی شوند./آ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا