کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد

پیشرفت صنعت دفاعی کشور کاری عقلانی است/ خائنان به نظام دم از گفتمان عادی‌سازی روابط می‌زنند

بصیر، سیدرحمان میرزازاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: پیشرفت صنعت دفاعی کشور الزامی است و باید به طور جدی پیگیری شود.
وی با بیان اینکه یکی از دلایلی که غرب و آمریکا توان حمله به جمهوری اسلامی ایران را ندارد صنعت دفاعی کشور است، تصریح کرد: آنهایی که دم از گفتمان سازی و عدم نیاز به موشک می‌زنند خائن هستند و باید با آنها برخورد شود.
کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه عادی‌سازی روابط با غرب مقدمه نفوذ و ترورهای جدید است، خاطرنشان کرد: تجربه نشان می‌دهد کاهش توان صنعت دفاعی کشور چیزی جز خسارت به همراه نداشته است و اسناد فراوانی در این زمینه وجود دارد.
میرزازاده با بیان اینکه برخی معتقدند در پسابرجام وضعیت دفاعی کشور بیش از گذشته شده است، گفت: برجام بیش از آنکه بازی برد برد باشد بازی دو سر باخت است و در این بازی توان دفاعی کشور نیز در تاثیر قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه غرب با نام برجام به دنبال نفوذ به کشور است، تصریح کرد: برخی در داخل از برجام‌های دو و سه نام می‌برند که زمینه‌سازی برای عادی کردن روابط است تا غرب دوباره به کشور نفوذ کند.
کارشناس مسائل سیاسی در پایان با تاکید بر اینکه مسئولان ارشد اجرایی کشور باید بیش از گذشته تمرکز داشته باشند و خود را به راحتی در اختیار غرب قرار ندهند، اظهار کرد: برجام برای کمتر از دو درصد از افراد جامعه مفید بود و مسئولان باید با تفکر انقلابی به جای غرب به توان داخلی اعتماد کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا