مسئول روابط عمومی اداره ورزش فریدونکنار خبر داد

حضور دو فریدونکناری در رقابت‌های کانوپولوی قهرمانی جهان در ایتالیا

بصیر، مرتضی اسدپور در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز، از کسب مقام قهرمانی ابوالفضل خطیبی عضو کانون بسیج ورزشکاران فریدونکنار در مسابقات دومیدانی قهرمانی بسیج استان مازندران خبر داد و اظهار کرد: مسابقات دوومیدانی قهرمانی بسیج استان مازندران در سالن ورزشی حیدرکلای شهرستان بابل برگزار شد.
وی تصریح کرد: این مسابقات در رده سنی ۱۵ تا ۱۸ سال و در مواد ۱۰۰،۲۰۰،۴۰۰، ۸۰۰، ۳ هزار و ۱۵۰۰ متر برگزار شد که در پایان ابوالفضل خطیبی از فریدونکنار موفق شد در ماده ۴۰۰ و ۱۵۰۰ متر به مقام قهرمانی دست پیدا کند و همچنین مجتبی صدقیان در ماده ۱۵۰۰ و ۳۰۰۰ متر سوم شد.
مسئول روابط عمومی اداره ورزش فریدونکنار همچنین به برگزاری مرحله پایانی اردوی تیم ملی کانوپولوی بانوان بزرگسالان و جوانان کشور برای حضور در رقابت‌های جهانی در دریاچه آزادی تهران خبر داد و گفت: اردوی پایانی تیم‌های ملی کانوپولوی بانوان رده سنی بزرگسالان و جوانان به منظور حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان از دوم شهریور ماه در دریاچه آزادی برگزار می شود.
اسدپور افزود: مسابقات کانوپولو قهرمانی جهان ۱۰ تا ۱۴ شهریورماه در شهر سیراکوزای ایتالیا برگزار می‌شود که تیم ملی کانوپولوی بانوان کشورمان در رده های سنی بزرگسالان و جوانان به این رقابت ها اعزام می‌شوند که جمیله طهماسبی و فاطمه اسماعیل‌پور به عنوان سرمربی و بازیکن از فریدونکنار تیم ملی جوانان را همراهی می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا