در جشنواره استانی برگزیدگان مساجد مازندران؛

یک فعال فرهنگی فریدونکنار رتبه برتر را به دست آورد

بصیر، در آئین جشنواره استانی برگزیدگان مساجد مازندران سیدعباس بردبار فعال فرهنگی و مديرمسئول كانون فرهنگي هنری موعود مسجد وليعصر (عج) فریدونکنار رتبه برتر را به دست آورد.
سیدعباس بردبار در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز با اشاره به دلایل این موفقیت، اظهار کرد: ارائه ایده و طرح‌های جدید در راستای تقویت بنیان فرهنگی منطقه که نیازمند آشنایی محیطی مناسبی است یکی از دلایل این موفقیت بوده است.
وی تصریح کرد: در ابتدا تلاش کردیم محیط منطقه ولیعصر را به خوبی شناسایی کرده و از لحاط‌های گوناگون مانند شرایط اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در راستای جذب نیروی انسانی از گروه‌های نونهال، نوجوان و جوان گام برداشتیم.
مديرمسئول كانون فرهنگي هنری موعود مسجد وليعصر افزود: در طول این مدت برنامه‌های مستمری مانند نشست‌های بصیرتی، اخلاقی، سیاسی و همچنین برنامه‌های اردویی مناسب داخل و خارج استان، افتتاح خانه نور برای تقویت مسائل قرآنی در مسجد ولیعصر، افتتاح رسمی کتابخانه این مسجد پس از ۳۰ سال رکود و افتتاح کانون فرهنگی هنری موعود را انجام دادیم.
بردبار با اشاره به انتشار نشریه «محله بصیر»، خاطرنشان کرد: این نشریه به صورت گاهنامه است و مورد استقبال مردم این منطقه و مسئولان استانی قرار گرفت.
وی افزود: در فضای مجازی نیز با گروهی به عنوان «محله بصیر» در حال فعالیت هستیم و امیدواریم با گفتمان جدیدی که در زمینه فرهنگی در حال پیاده کردن آن هستیم و این گفتمان مبتنی بر اقدام عملی و نه شعاری است بتوانیم در این جهاد فرهنگی سربلند خارج شویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا