سرمربی تیم ملی جوانان بانوان کانوپولو ایران:

در میان ۴ تیم برتر جهان قرار می‌گیریم/ هنوز به آمادگی ۱۰۰ درصد نرسیدیم/ در گروه سختی قرار داریم

جمیله

بصیر، جمیله طهماسبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: بسیاری معتقدند که بانوان نمی‌توانند در مسابقه‌های جهانی حضوری مناسب و فعال داشته باشند اما رمز موفقیت من صرف فعل خواستن و توانستن بود.

وی با بیان اینکه اردوهای مناسبی در این مدت برگزار کردیم اما از تیم رضایت کامل ندارم چرا که زمان کافی برای برگزاری اردو در اختیار نداشتیم.

سرمربی تیم ملی جوانان بانوان کانوپولو ایران افزود: با این حال اگر ورزشکاران ملی‌پوش کشور خواسته‌های من را در زمین اجرا کنند می توانیم نتیجه قابل قبولی کسب کنیم.

طهماسبی با اشاره به اینکه دو اردوی بسیار خوب را در فریدونکنار برگزار کردیم، خاطرنشان کرد: دو اردوی ۱۰ و ۱۴ روزه نیز در دریاچه آزادی برگزار کردیم و ۴ روز باقیمانده به رقابت‌ها نیز در مجموعه آزادی یک اردی کوتاه‌مدت برگزار می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه درست است که اردوها کوتاه‌مدت بود اما با کیفیت برگزار شد، گفت: تیم ملی هنوز به آمادگی ۱۰۰ درصد نرسیده است و مهم‌ترین دلیل آن وقفه در اردوها بوده است.

سرمربی تیم ملی جوانان بانوان کانوپولو ایران تصریح کرد: با توجه به پشتکار ورزشکاران تیم ملی ایران امیدوار به کسب نتیجه مطلوب هستیم.

طهماسبی در ادامه با اشاره به تفاوت رقابت‌های قهرمانی آسیا و جهانی اظهار کرد: در رقابت‌های جهانی تیم‌های حرفه‌ای شرکت می‌کنند و کیفیت بسیار خوبی دارد.

وی از قرار گرفتن در رتبه‌های نخست تا چهارم این رقابت‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: اگر بر اساس آنالیز صورت گرفته نتایج به وجود آید در میان ۴ تیم برتر جهان قرار می‌گیریم.

سرمربی تیم ملی جوانان بانوان کانوپولو ایران با اشاره به اینکه در گروه سختی قرار داریم، گفت: وعده کسب مدال و قرار گرفتن در سکوهای قهرمانی را نمی‌دهم، شانس مدال داریم اما باید با برنامه حرکت کنیم.

طهماسبی به حمایت‌های مسئولان فدراسیون قایقرانی نیز اشاره و تصریح کرد: از حمایت‌های فدراسیون قایقرانی و مسئولان برگزاری اردو به ویژه مسئولان فریدونکنار تشکر می‌کنم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا