سرپرست کتابخانه‌های عمومی فریدونکنار مطرح کرد

کتاب‌درمانی بیماری‌های روانی در جامعه را از میان بر‌می‌دارد

بصیر، نقدی بابایی در گفت‌و‌گو با خبرنکار بصیرنیوز، اظهار کرد: کارگاه آموزشی کارآفرینی از سوی اداره کتابخانه های عموی شهرستان فریدونکنار در روز پنجشنبه برگزار می‌شود که تمامی افراد می‌توانند به صورت رایگان در آن حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه برگزاری جلسه‌ها و نشست‌های کتابخوانی در عصر هر سه‌شنبه در کتابخانه عمومی خاتم‌الانبیاء فریدونکنار برگزار می‌شود، تصریح کرد:این نشست‌ها با استقبال منساب شهروندان فریدونکناری همراه بوده است.

سرپرست کتابخانه‌های عمومی فریدونکنار با اشاره به اینکه برگزاری این نشست‌ها موجب افزایش میل به کتاب خواندن و گرایش مردم به استفاده از منابع کتابخانه شد.

بابایی افزود: در این جلسه‌ها هر شخص کتاب خوانده را به مدت سه دقیقه به اعضای حاضر درجلسه معرفی می‌کند و امر مطالب خوانده شده از سوی هر شخص به دیگری انتقال داده می‌شود.

وی با بیان اینکه هر ماه ۴ کتاب از سوی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران معرفی می شود و اداره کتابخانه‌های شهرستان‌ها می‌توانند از میان این تعداد، کتاب برای معرفی به شهروندان طی برگزاری مسابقه و یا معرفی استفاده کنند.

سرپرست کتابخانه‌های عمومی فریدونکنار در پایان تاکید کرد: برگزاری این جلسه‌ها تاثیر بسیار فراوانی در از بین رفتن نگرانی‌ها و استرس‌های شغلی و اجتماعی می‌شود چرا که کتاب درمانی به عنوان یکی از راهکارهای از بین بردن بیماری‌های روانی در تمامی جوامع استفاده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا