مهارت هایی که ۲۴ سالگی به بعد باید بیاموزید

سن ۲۴ سالگی، سنی است که شما باید بیش از همیشه به خود اهمیت دهید. شما از دانشگاه فارغ التحصیل شده اید، دوستان زیادی پیدا کرده اید و در حال تجربه دنیای اطراف تان هستید.

اما این سن از آن جهت اهمیت دارد که شما دنیای نوجوانی خود را پشت سر گذاشته اید و وارد دنیای پخته تر بزرگسالی می شوید که باقی زندگی شما را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.
کارهایی را که در اینجا برایتان آورده ایم، در سن ۲۴ سالگی، قبل از این که دیر شود، انجام دهید.
فروشندگی را بیاموزید
فرقی نمی کند که شغل شما چیست، بازارایاب، مدیر، خبرنگار، مهندس یا…، شما همیشه در حال خرید و فروش هستید. این خرید و فروش می تواند مالی یا دانشی باشد که به دیگران انتقال می دهید. دانستن دانشی کلی در مورد فروش می تواند شما را در هر رقابتی پیروز کند.
 مهارت هایی که 24 ساله ها باید بیاموزند
گاهی محدودیت ها را بشکنید
جهان جای تجربه کردن است، پس بد نیست گاهی پایتان را از مرزهایی که برای خود ساخته اید، بیرون بیاورید و دنیای اطراف تان را تجربه کنید. به غواصی بروید، با افراد جدیدی که می بینید ارتباط برقرار کنید، شغل های متفاوتی را آغاز کنید…
در یک کار مهارت داشته باشید
برای همه انسان ها لازم است تا در زمینه خاصی مهارت داشته باشند. به عنوان مثال اگر شما یک هنرمند باشید و روزی از کاری که دارید، استفا دهید، می توانید برای خودتان کار و از هنری که دارید، نه تنها لذت ببرید بلکه کسب درآمد نیز کنید.
مهارت هایی که 24 ساله ها باید بیاموزند
عاشق شوید
بله، عاشق شوید. واقعا چیزی زیباتر از عشق هم در جهان وجود دارد؟ عشق به زندگی تان رنگ و بو و انگیزه تازه ای می دهد. اگر عاشق نشوید، از بهترین حس های جهان محروم خواهید ماند.
مدیتیشن را بیاموزید
در جهان مدرن امروز، تنها راهی که می تواند تمرکز شما را افزایش دهد، مدیتیشن است. تحقیقات نشان می دهد که ۲۰ دقیقه مدیتیشن برابر با ۲ ساعت خواب است. اگر چه تمرکز کردن، آن هم به مدت ۲۰ دقیقه، ممکن است در ابتدا برایتان سخت باشد، اما با تمرین و اراده زیاد، خواهید دید که چه تاثیر مثبتی در زندگی تان خواهد گذاشت.
بیشتر به مسافرت بروید
برای مسافرت های خود برنامه ریزی کنید. سفر به شما چیزهای زیادی را در مورد زندگی خواهد آموخت. به عنوان مثال اگر در آفریقا زندگی می کنید، به اروپا بروید یا اگر در منطقه ای گرمسیر زندگی می کنید، در فصل های سرد سال به کانادا سفر کنید. تنها در این صورت است که زندگی اطراف تان را احساس خواهید کرد.
 مهارت هایی که 24 ساله ها باید بیاموزند
به فکر تکامل خود باشید
تلویزیون دیدن را رها کنید، از پرسه زدن های بی هدف بپرهیزید، کتاب های بیشتری بخوانید، در سمینارها حضور یابید و به دل طبیعت بزنید. برای خودتان ارزش قائل شوید و به فکر رشد شخصیت خود باشید، زیرا تنها در این صورت است که دیگران نیز به شما احترام خواهند گذاشت.
استرس و نگرانی را رها کنید
نگران بودن مدام، تنها انرژی شما را می گیرد. شما نمی توانید با نگرانی و استرس زندگی خود را  تغییر دهید. اگر قرار باشد اتفاقی بیافتد، حتما خواهد افتاد پس بهتر است تا آن زمان انرژی خود را صرف کارهای مهمتری کنید. از زمان حال خود لذت ببرید و به آینده نیز امیدوار باشید.
پول خود را جمع کنید
فرقی نمی کند که برای خودتان کار می کنید یا برای شخص دیگری، لازم است از همین حالا هر ماه مقداری از پول خود را جمع کنید. با این کار خیالتان همیشه راحت خواهد بود که در مواقع ضروری به مشکل بر نخواهید خورد. اگر این کار را از همین حالا آغاز کنید، به زوی یک میلیونر خواهید شد.
مهارت هایی که 24 ساله ها باید بیاموزند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا