۵ دلیل برای انتقال براوو از بارسا به من‌سیتی

بصیر،

روز گذشته مطبوعات انگلیس گزارش کردند دروازه‌بان ۳۳ ساله و شیلیایی بارسا برای انجام مراحل پایانی انتقال احتمالی‌اش به من‌سیتی،‌در شهر لندن دیده شده است. نشریات محلی حتی تصاویری از این گلر با تجربه منتشر کرده و احتمال دادند وی حداکثر تا جمعه به توافق نهایی رسیده و با آبی‌های آسمانی قرارداد امضا کند.

در همین ارتباط ادین‌نوتسیا، گزارشی را منتشر کرد و ۵ دلیل را برای انجام چنین انتقالی برشمرد.

5 دلیل برای انتقال براوو از بارسا به من‌سیتی

۱:تفاوت شرایط کاری در انگلیس

این روزنامه نوشت:اولین علت برای رفتن به انگلیس توسط گلر باتجربه، تفاوت شرایط کاری است که در جزیره با آن مواجه می‌شود. در لیگ برتر او با حضور در دروازه‌ من‌سیتی، شرایط کاری گسترده‌تری را نسبت به لالیگا اسپانیا تجربه می‌کند که همین به او انگیزه زیادی می‌بخشد برای کسب توافق با تیم دوم شهر منچستر تلاش کند.

۲:دوستی سرد با تراشتگن

این رسانه از برخورد نه چندان دوستانه وی با تراشتگن، دروازه‌بان آلمانی بارسا به عنوان علت دوم چنین انتقالی یادکرده است.

این نشریه نوشت: در چند وقت گذشته براوو و تراشتگن،‌ رفاقت صمیمانه‌ای بایکدیگر نداشته اند. دوستی آنها به سردی گراییده و گلر شیلیایی متوجه شده لوئیس انریکه قصد دارد به رقیب آلمانی، فرصت حضور بیشتری نسبت به قبل در فصل جدید دهد.

۳:تغییر نگرش انریکه

روزنامه چاپ شیلی از تفاوت نقطه نظر کنونی لوئیس انریکه در مورد موضوع مهم دروازه‌بانی بارسا، همچنان سخن گفته است.

گزارشگر این نشریه عنوان کرده سرمربی بارسا در فصل گذشته تصمیم قاطعی در مورد استفاده از ۲ گلر درجه یک خود برای حضور نوبتی در درون دروازه تیمش داشت.

اما ظاهرا برای فصل جدید، چنین باوری ندارد. او به هیچیک از گلرهایش تضمینی برای بازی نداده و همین امر باعث شده براوو به تکاپوی برای یافتن کارفرمای جدیدی باشد.

۴:شرایط خوب مالی منچسترسیتی

در صورتی که گلر آمریکای لاتینی به منچسترسیتی ملحق شود، از جهات مختلف مالی، با شرایط مطلوب‌تری نسبت به دوران حضور در بارسا مواجه خواهد شد.

همین موضوع یکی از دلایلی است که توسط روزنامه ادین‌ نوتسیا برشمرده شده است.این نشریه نوشت: جدا از افزایش دستمزد سالیانه تا ۲ برابر، از امکانات اسپانسری گسترده‌تری برخوردار خواهد شد.

5 دلیل برای انتقال براوو از بارسا به من‌سیتی

۵:راحتی خانواده در انگلیس

این روزنامه همچنین از زندگی راحت‌ و بهتر خانواده وی در انگلیس به عنوان دلیل پنجم چنین انتقالی نام برده است.

این نشریه عنوان کرده در صورت تحقق چنین انتقالی، فرزندان او به مدرسه‌ای با امکانات بهتر خواهند رفت. همچنین کارلا، همسرش باور دارد که مهاجرت به انگلیس، تاثیرات مثبت زیادی در تحکیم خانواده‌اش خواهد گذاشت./آ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا