سردار نقدی؛

دیپلمات‌های ما در کشورهای خارجی به هیچ عنوان نمی‌توانند بدون همراه به گشت و گذار بپردازند

بصیر، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به دستگیری دو دیپلمات انگلیسی و فرانسوی در کردستان و فیلم برداری و عکس‌برداری آن‌ها از مناطق حساس نظامی اظهار داشت: کار انگلیس و فرانسه از قدیم‌الایام در ایران تخریب بوده و این کشور‌ها همواره به دنبال تسلط بر ایران هستند.

وی افزود: برنامه رسمی سفارت فرانسه تخریب فرهنگ و هنر ایران، نابود کردن هنرمندان ایرانی و به فساد کشیدن جامعه هنری ایران است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه “آیا صحبت‌های مطرح شده در خصوص اینکه دیپلمات‌های دستگیر شده دیده‌بان‌های داعش در کشور هستند” صحت دارد؟” گفت:  بله این موضوع حقیقت دارد و باید به این نکته توجه کرد که چرا این دیپلمات‌ها مخفیانه به مناطقی سفر کرده‌اند که اجازه حضور در آن مناطق را نداشتند و از امکان نظامی ما در شهرهای مرزی فیلم برداری کرده اند.

نقدی ادامه داد: حمایت از داعش برای ایجاد ناامنی در جوامع اسلامی و اختلاف افکنی بین مسلمانان از برنامه‌های مستحکم غرب است.

وی در پایان اظهار داشت: دیپلمات‌های ما در کشورهای خارجی به هیچ عنوان نمی‌توانند به این سادگی و بدون همراه به گشت و گذار بپردازند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا