سرپرست فرمانداری فریدونکنار:

عدم تخصیص بودجه به فریدونکنار در سفر رئیس جمهور به مازندران

بصیر، حسین منفردی در جمع اصحاب رسانه در سالن اجتماعات فرمانداری فریدونکنار، اظهار کرد: در هفته دولت امسال طرح جدیدی نداریم و به دنبال پایان پروژه‌های گذشته هستیم و در صورت پایان آن، طرح‌های جدید ارائه می‌کنیم.
وی با بیان اینکه از سفر رئیس جمهور به مازندران برای فریدونکنار هیچ‌گونه تخصیصی نداشتیم، تصریح کرد: پیگیر امور مربوط به کمربندی فریدونکنار هستیم تا هر چه زودتر این موضوع را به پایان برسانیم.
سرپرست فرمانداری فریدونکنار در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در انتخابات پیش‌رو به هیچ عنوان اجازه طرفداری مسئولان دولتی از هیچ کاندیدایی در این شهرستان داده نمی‌شود، خاطرنشان کرد: زمانی که به این شهرستان آمدم آخرین گروهی که برای تبریک به اتاق کار آمدند از حامیان دولت بودند.
منفردی با بیان اینکه در آن جلسه به هیچ عنوان بحث انتخاباتی نشد، گفت: در تمامی جلسات این نکته را تذکر می‌دهم که هر کسی از چارچوب قانون تخطی کند با آن فرد یا گروه برخورد می‌کنم.
وی با اشاره به برگزاری گردهمایی آموزشی شوراها، دهیاری‌ها و مدیران شهرستان‌ها به مناسبت هفته دولت در فریدونکنار، اظهار کرد: بیشتر در این گردهمایی به دنبال آموزش برای دعوت شدگان هستیم.
سرپرست فرمانداری فریدونکنار از انتخاب  تجلیل از کارمندان نمونه در هفته دولت خبر داد و گفت: تشکر از کارمندان نمونه افتتاح نمایشگاه عملکرد دولت از دیگر برنامه‌های این شهرستان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا