سرپرست فرمانداری فریدونکنار:

به نام نقد دولتمردان و خدمتگزاران خود را تخریب نکنید

بصیر، حسین منفردی درهمايش مديران دستگاه‌های اجرايی، شوراها و دهياران فريدونكنار در اردوگاه شهید رجائی این شهرستان، اظهار کرد: در تمامی جوامع کسانی که جان خود را برای به دست آوردن حق فدا کردند مورد احترام هستند، گفت: موقعیت‌های اجتماعی و مسئولیت مدیران به دلیل ایثارهای شهدا بوده است.

وی با بیان اینکه مسئولان برای رسیدن به منافع شخصی تلاش نکنند، خاطرنشان کرد: شهیدان رجائی و باهنر الگوی کارمندان در سیستم اداری هستند و دولت‌ها به هر شکلی می‌خواهند خود را به سیره آها متصل کنند.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار با اشاره به اینکه مسئولان در تدوام اهداف شهدا باید پیشقدم شوند، تصریح کرد: خبرنگارانی که در فریدونکنار قلم می‌زنند باید متفاوت از دیگران باشند.

منفردی با بیان اینکه سایت‌ها، پیامک‌ها و فضای‌ مجازی باید در این شهرستان متفاوت‌تر باشند، خاطرنشان کرد: انسان‌های مومن و دین‌دار اقدام به تخریب یا تحقیر دیگران نمی‌کنند.

وی افزود: مگر می‌شود به نام نقد دولتمردان و خدمتگزاران خود را تخریب کرد که اگر اینطور باشد باید تجدیدنظر کنند.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار با اشاره به اینکه نقد در جامعه بسیار مهم و عامل رشد فردی و اجتماعی است، گفت: خبرنگاران با نام نقد مدیر یا دولتی را تخریب نکنند چرا که باید سخنان‌مان بر اساس حقیقت باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا