فرمانده سابق لشکر 25 کربلا

رهبری معیار حق از باطل حزب‌اللهی‌ها است/ عده‌ای ترسو با به راه‌انداختن موضوع اوین خود را رسوا کردند

بصیر، کمیل کهنسال در مراسم سالگرد رجعت شهید غواص مسلم رسولی در مسجد جامع فریدونکنار، اظهار کرد: بهترین پیام شهید رسولی‌ها که پس از ۲۹ سال به میهن بازگشتند تداوم راه آنها بود.
وی با بیان اینکه تشییع شهدا شوق و شور فرهنگی در کشور ایجاد کرد، گفت: با شهادت رسولی‌ها استکبار جرات تجاوز به خاک‌های این سرزمین را پیدا نکرد.
فرمانده سابق لشکر ۲۵ کربلا با اشاره به اینکه برای کشور ننگ محسوب می‌شود که با این مکتب دینی و تمدن فراوان، کشوری دیگر به آن تجاوز کند، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران، عربستان و وهابی‌ها نیستند که سلطه را بپذیرند و هویت ملی خود را فراموش کنند.
کهنسال با بیان اینکه کشور عربستان را مستشاران آمریکائی اسرائیلی هدایت می‌کنند، خاطرنشان کرد: تنها جمهوری اسلامی ایران است که در جهان نمی‌خواهد در سلطه صهیونیست و یهود قرار بگیرد.
وی با اشاره به اینکه امروز غرب به سرکردگی آمریکا در عراق و سوریه به بن بست خوردند، تصریح کرد: امروز انقلاب ایران با وجود حزب‌الله لبنان و تشکیل حزب الله عراق به مرزهای اسرائیل رسیده است.
این جانباز مدافع حرم مازندرانی با بیان اینکه ساماندهی اسرائیل به رهبری آمریکا در منطقه برای جنگ با ایران در این کشور بوده است، افزود: آمریکا علاوه بر شکست در میادین جنگ، آبرو و ابهت خود را نیز از دست دادند.
کهنسال با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران محدود به کشور نیست و مقدمه انقلاب بزرگ جهانی است، گفت: عده‌ای ترسو در داخل در روزهای گذشته با به راه‌انداختن جریان‌های زندان اوین خود را بیش از گذشته رسوا کردند.
وی با بیان اینکه عده‌ای در زمانی که به روغن‌سوزی می‌افتند بسیاری از چیزها را به زیر سوال می‌برند، تصریح کرد: این ملت هوشیار است و به راه شهدا و امام ادامه می‌دهد.
فرمانده سابق لشکر ۲۵ کربلا با اشاره به اینکه امروز سوریه و عراق به یکی از سنگرهای مهم جهان اسلام تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: اگر دشن سوریه را فتح کند به تمامی اهداف خود درباره جمهوری اسلامی ایران می‌رسد.
وی گفت: آنهایی که به اصطلاح مدعی رساله هم بودند و به امام در خصوص بیان اسلام آمریکایی و ناب محمدی(ص) طعنه می‌زدند بیایند ببینند که اسلام آمریکایی تکفیری در منطقه وجود دارد.
کهنسال افزود: در این دوران پالایش اسلام ناب از اسلام آمریکایی سخت و مهم شده است هر چند تمامی ملت‌ها می‌توانند با وجود رهبری که معیار حق از باطل است تشخیص دهند که در کدام جبهه قرار دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا