فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران:

آمریکا توان درگیری با ایران در عرصه نظامی را ندارد/ دعوای ایران و آمریکا دعوای حق و باطل است

بصیر، سردار علی فدوی شامگاه شنبه در همایش دانش‌آموزی بزرگداشت مردان استکبار ستیز در کانون بسیج اظهار کرد: ۳۷ سال است که آمریکا با ایران دشمنی و کینه دیرینه دارد، اما تاکنون نتوانسته هیچ ضربه‌ای را به کشور و نظام وارد کند.

وی با اشاره به اینکه تنها دلیل پیروز نشدن آمریکا در مقابل ایران حق بودن این نظام است، افزود: دلیل به نتیجه نرسیدن دشمنی و توطئه‌های آمریکا و مستکبران در مقابل ایران تقابل دو لبه‌ای است که وجود دارد و آن هم وجود حق و باطل است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران تصریح کرد: سال‌های سال است که دعوای بین ایران و آمریکا وجود دارد که باید ماهیت این دعوا مشخص شود، باید دید این اختلاف  از نوع منافع سیاسی، جغرافیایی و فرهنگی است یا خیر، که به طور قطع این گونه نیست، زیرا اگر این گونه بود تاکنون باید این دعوا و مسائل و مشکلات حل شده بود.

فدوی با اشاره به اینکه ماهیت دعوای ایران و آمریکا بر سر حق و باطل بودن آن است، ادامه داد: تنها دلیلی که نمی‌گذارد این دو کشور به توافق برسند و نخواهند رسید، آن است که حق و باطل در تقابل با یکدیگر هستند و نمی‌توانند کنار یکدیگر قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: حق بودن نظام و رهبری تاکنون سبب شده مردم از جان خود بگذرند و از اهداف والای نظام پاسداری و صیانت کنند، البته هزاران دلیل قابل لمس دیگر در زمینه حق بودن ایران و باطل بودن آمریکا و مستکبران وجود دارد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: آمریکا و ایران از نظر علمی، تکنولوژی، پول و وسائل دیگر قابل مقایسه با یکدیگر نیستند، زیرا بودجه نظامی یک سال آمریکا با بودجه ۳۰ و یا ۴۰ سال فروش نفت ایران برابری دارد.

فدوی بیان داشت: از سوی دیگر آمریکا با کشور ما قابل مقایسه نیست، زیرا ما به برکت امام، شهدا و انقلاب دارای قدرت بسیار زیادی شده‌ایم که آمریکا قادر به مقابله با آن نیست.

وی با اشاره به اهمیت خودباوری در رشد و توسعه کشور و افزایش قدرت ایران اظهار کرد: سال‌ها است که کشورها، آمریکا را یک ابرقدرت می‌دانند،  اما خود آمریکا و اتحادیه ارپا این مسئله را قبول و باور ندارند و بر توان مقابله ایران با هرگونه تحرک و دشمنی اذعان دارند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران افزود: آمریکا توان درگیری با ایران در عرصه نظامی را ندارد و تنها قدرت نظامی آمریکا هم‌اکنون قدرت دریا پایه است که این مسئله نیز با تعداد ۹۷ فروند شناور سپاه به صورت ۲۴ ساعته کنترل و رصد می‌شود که این قدرت هم از این کشور گرفته شده و آمریکا سال‌های طولانی است که نتوانسته به آب‌های بین‌المللی کشور ما نزدیک شود.

سردار فدوی تصریح کرد: تمامی اقدامات آمریکا بر پایه زور و قدرت است، بنابراین معنی قدرت و زور را درک می‌کند و چون می‌داند ایران دارای قدرت است نسبت به کشور در موضع انفعال و تمکین قرار گرفته و بر این مسئله که ایران دارای قدرت است، اذعان دارد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا قدرت و زور ایران را باور کرده، ادامه داد: این مسئله در دستگیری تفنگداران این کشور که به داخل مرزهای آبی ایران تجاوز کرده بودند کاملاً مشهود است که در این دستگیری نهایت خفت و خواری این کشور نمایان شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: با توجه به نزدیک شدن انتخابات، مردم باید فردی را انتخاب کنند که دارای بصیرت و بینش بالایی باشد و به این مسئله که دعوای ایران با آمریکا و مستکبران دعوای حق و باطل است ایمان داشته باشد.

فدوی خاطرنشان کرد: تمامی مسئولان و افرادی که در دولت دارای مسئولیت هستند باید عملی و قلبی به ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پایبند باشند و این موارد را تنها در حرف‌هایشان بیان نکنند.

وی بیان داشت: تمامی افرادی که قرار است در مسند پذیرش مسئولیت قرار گیرند باید به انقلاب و ولایت فقیه التزام و اعتقاد داشته باشند، زیرا مردم ما تاکنون تاوان زیادی را در زمینه نبود بصیرت در جامعه پس داده‌اند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: مسئولان باید دارای بصیرت و امانت داری باشند و مردم ایران را ناآگاه و بی‌بصیرت فرض نکنند، زیرا همه مردم عمل این افراد را مشاهده خواهند کرد و بر این اساس تصمیم‌گیری می‌کنند.

سردار فدوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حقارت و ضعف آمریکا افزود: سه ماه پیش وزیر دفاع آمریکا گفته ما و متحدان ما در منطقه به دنبال این هستیم که توان و قدرتی را ایجاد کنیم که در مقابل ایران توان بازدارنده داشته باشیم، این در حالی است که برخی از افراد در داخل کشور برای انجام یکی سری از اقدامات به دنبال اجازه گرفتن از آمریکا هستند که این مسئله در شأن نظام و انقلاب نیست و ظلم بزرگی به این کشور است.

وی تصریح کرد: مسئولان و افراد ضعیف در دولت این حق را ندارند که ضعف خود را به ملت ایران منتقل کنند زیرا حد و اندازه نظام و کشور بیش از این‌ها است و قابل بیان نیست.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: ما توانسته و می‌توانیم در مقابل توطئه‌های آمریکا ایستاده و به عنوان کشوری قدرتمند از خود دفاع کنیم البته خوشبختانه به برکت خون شهدا و حق بودن این نظام آمریکا نتوانسته و نمی‌تواند هیچ اقدامی علیه ایران انجام دهد.

دانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا