مسئول هماهنگ‌کننده ستاد یادواره شهدا فریدونکنار

امنیت امروز کشور در سایه خون شهدا است

بصیر، محمدرضا آزادی‌کناری در برنامه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای فریدونکنار در گلزار شهدا تکیه معصوم‌زاده این شهرستان، اظهار کرد: بیست و نهمین یادواره شهدای فریدونکنار از یازدهم شهریور به مدت یک هفته با عنوان هفته ایثار و شهادت در این شهرستان آغاز می‌شود.
وی با بیان اینکه آغاز مراسم با گردهمائی و تجلیل از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس در روستای ازباران است، تصریح کرد: مراسم رهروان حضرت زهرا در روز سه شنبه ویژه بانوان در مصلی قدس این شهرستان با سخنرانی مادر بزرگوار شهید رادمهر برگزار می‌شود.
مسئول هماهنگ‌کننده ستاد یادواره شهدا فریدونکنار افزود: در غروب روز پنجشنبه هفته آینده بیست و نهمین یادواره شهدای فریدونکنار با سخنرانی حجت‌الاسلام رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در مصلی قدس این شهرستان برگزار می‌شود.
آزادی با اشاره به اینکه این مراسم از زمان شهادت حاج حسین بصیر تا امروز سابقه برگزاری دارد، خاطرنشان کرد: امنیتی که امروز در کشور وجود دارد در سایه خون شهدا به دست آمده است.
وی با بیان اینکه امروز مردم عراق، سوریه و یمن قدر امنیت را بیش از گذشته می‌دانند، گفت: برخی افراد می‌گویند چرا هر سال یادواره برگزار می‌کنید، آنها باید بدانند که امنیت امروز مرهون خون شهدا است و بر همه وظیفه است که آنها را تجلیل کرده و گرامی بدارند.
مسئول هماهنگ‌کننده ستاد یادواره شهدا فریدونکنار تصریح کرد: با برگزاری یادواره شهدا جوانان این سرزمین علاوه بر آشنایی با رزمندگان خود، برای حملات احتمالی دشمن نیز آشنا و آماده می‌شوند.
آزادی در پایان بر نقش پررنگ روحانیت، مداحان، شوراهای شهر و روستا، هیئت‌های مذهبی، خبرنگاران و مسئولان شهرستان برای برگزاری بهتر این مراسم تاکید کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا