رونمایی داعش از جلادان ریش سفید+عکس

بصیر،

داعش درست چند روز پس از انتشار اعدام هولناک اسرای کردتبار در سوریه توسط کودکان، ویدئوی جدیدی از اعدام شمار دیگری از زندانیان توسط سالمندان این گروه را منتشر کرد.

بعد از انتشار اعدام اسرا توسط کودکان از سوی داعش این بار این گروه تروریستی در جدیدترین ویدئوی خود تصاویری از چهار مرد میانسال با لباس سیاه منتشر کرد که این افراد تفنگ‌های خود قربانیان زانوزده را نشانه گرفته‌اند و به آنها شلیک می‌کنند.

این ویدئوی ۹ دقیقه‌ای به نظر می‌رسد به تازگی در شهر رقه در سوریه ضبط شده است و داعش با انتشار این ویدئوها می‌خواهد نشان دهد که ظالمانه‌تر از گذشته رفتار می‌کند.

رونمایی داعش از جلادان ریش سفید+عکس

در ویدئوی پیشین داعش درباره اعدام اسرا توسط کودکان داعشی، ردیفی از چند مرد و پنج پسربچه را که همانند سربازان لباس پوشیده‌اند، نشان می‌دهد. این مردان که گمان می‌رود به قتل رسیده باشند روی زمین زانو زده‌اند و پسربچه‌ها که حدود هشت ساله هستند، سلاح گرم به دست گرفته‌اند.

رونمایی داعش از جلادان ریش سفید+عکس

این مردان که لباس‌های نارنجی رنگ زندانیان را به تن دارند، اتباع کرد هستند. گمان می‌رود هویت کودکان نیز انگلیسی، مصری، کرد، تونسی و ازبکی باشد. بیانیه‌های قرائت شده در مقابل دوربین به زبان عربی است و این پسر بچه‌ها ظاهرا از تفنگ‌های خود برای قتل بی‌رحمانه زندانیان استفاده می‌کنند. این فیلم هولناک توسط گروه تروریستی داعش منتشر شده و در میان عاملان اعدام یک پسر جوان به اسم “ابوعبدالله البریتانی” نشان داده می‌شود. معمولا واژه “البریتانی” برای اتباع انگلیسی عضو داعش به عنوان “نام جنگی” به کار می رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا