همزمان با ششمین روز هفته دولت؛

طرح هادی روستای بنه‌کنار اجرا و به بهره‌برداری رسید

بصیر، همزمان با ششمین روز هفته دولت و با حضور جان‌الله عبدی مدیرکل روستائی و شوراها، حسین منفردی سرپرست فرمانداری، روسای ادارت و نهادها فریدونکنار، دهیار، اعضای شورا و مردم روستای بنه‌کنار، طرح هادی این روستای اجرا و به بهره‌برداری رسید.
حسین منفردی سرپرست فرمانداری فریدونکنار در این مراسم با تشکر از دهیار و شورا بنه‌کنار و بخشدار و شورای بخش دهفری نسبت به تکیمل و پایان این طرح، اظهار کرد: هر اقدامی که از سوی دولت در این شهرستان انجام می‌شود در مقابل این مردم، اندک است.
وی تصریح کرد: در این دولت به دلیل کاهش فروش نفت که عمده درآمد کشور را شکل می‌داد و با وجود کسری بودجه، هرگز فعالیت عمرانی را رها نکرد.
سرپرست فرمانداری فریدونکنار با بیان اینکه در فریدونکنار نسبت به بسیاری از طرح‌ها شاخص‌ها تا ۵۰۰ درصد نیز پیشرفت داشته است، گفت: امیدواریم با رونق اقتصادی در سال اقتصاد مقاومتی خدمات بهتری به مردم دهیم.
سیدجمال حسینی عضو شورای روستای بنه‌کنار در این آئین با بیان اینکه روستای بنه‌کنار دارای ۴۰۰ خانوار با ۱۲۰۰ نفر جمعیت و ۵۰ هکتار بافت مسکونی و ۲۵۰ هکتار بافت کشاورزی است، تصریح کرد: منبع اصلی درآمد مردم روستای بنه‌کنار کشاورزی است و همچنین آب مورد نیاز فصل زراعت این روستا از محل دو آب‌بندان موجود در بنه‌کنار تامین می‌شود.
وی با اشاره به اینکه بنیاد مسکن به همراه فرمانداری در این روستا ۱۳۰۰ متر زیرسازی و آسفالت را صورت دادند که از آنها تشکر می‌کنم، خاطرنشان کرد: راه دسترسی به خیابان اصلی و دفع آب‌های سطحی در این روستا با مشکل مواجه است که امیدواریم مسئولان نسبت ره رفع آن اقدام کنند.
عضو شورای روستای بنه‌کنار افزود: ساخت و سازهای جوی و جدول در روستا با مشارکت مردم در حال انجام است و از مسئولان می‌خواهیم نسبت به تخصیص اعتبار مورد نیاز برای آن اقدام کنند.
عسگری محمدی دهیار روستای بنه‌کنار نیز در حاشیه این آئین در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما، اظهار کرد: ۸۰۰ متر آسفالت بنه‌کنار از سوی بنیاد مسکن و با مشارکت مردم در این روستا صورت پذیرفت به طوریکه ۳۰ درصد هزینه این طرح از سوی مردم و ۷۰ درصد از سوی بنیاد مسکن تخصیص داده شد.
وی با بیان اینکه ۳۰۰ متر پروژه جوی و کانال سطحی از سوی مردم روستای بنه‌کنار در حال انجام است که حدود ۳۰۰ میلیون تومان هزینه در بردارد، گفت: با انجام و پایان این طرح، از نخستین روستاهائی هستیم که طرح هادی آن به پایان می‌رسد.
دهیار روستای بنه‌کنار در ادامه با اشاره به اینکه طرح اقتصاد مقاومتی با عنوان تفریحی توریستی آب بندان این روستا است با حمایت مسئولان بنیاد مسکن و اداره‌کل روستائی در حال انجام است، خاطرنشان کرد: این طرح تفریحی حدود یک میلیارد تومان هزینه دارد و علاوه بر درآمد خوبی که برای مردم روستا به دنبال می‌آورد در تحقق منویات رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی نیز گام بر می‌داریم.
وی در پایان از روسای بنیاد مسکن آقایان داداشی و عصری به دلیل حمایت‌ها مادی و معنوی تشکر کرد و گفت: از مردم فهیم روستای بنه‌کنار به ویژه ولی‌الله نصیری، سیدجمال حسینی و فرزاد محمودی، اعضای شورای این روستا نیز به دلیل همکاری و تعامل با دهیاری کمال تشکر را دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا