رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فریدونکنار

بیش از ۷۵۰ میلیارد ریال برای درمان ایثارگران فریدونکنار پرداخت شده است

بصیر، مجید حسین‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز با اشاره به بخشی از عملکردهای این اداره در دولت تدبیر و امید، گفت: دیدار به صورت هفتگی رئیس بنیاد شهید در قالب طرح سپاس هر هفته با حضور روسای ادارات، اعضای معتمدمعین و شبكه اقشار انجام می‌گیرد و از دو هزار و ۱۶۰ نفر دیدار به عمل آمده است.
وی افزود: كلاس‌های مشاوره در زمینه خانوادگی، فرهنگی، ازدواج، طلاق و مشاوره تحصیلی هر چهارشنبه از سوی دكتر روانشناس بالینی برای ۱۵۰ نفر برگزار و تشکیل شد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فریدونکنار تصریح کرد: معاینه و ویزیت در منزل والدین شهدا به همراه پزشک معتمد این بنیاد به تعداد ۲۰۰ نفر، پرداخت هزینه درمان ایثارگران به مبلغ ۷۵۰ میلیارد و ۴۱۶ میلیون ریال، پرداخت هزینه حق پرستاری به تعداد ۹۰ نفر از والدین شهدا، تشكیل پرونده حالت اشتغال جانبازان از كارافتاده به تعداد ۲۵ فقره و تشكیل پرونده احكام ماده ۳۸ درباره افزایش میزان حقوق جانبازان بسیجی ۹۷ نفر و حقوق جانبازان ارتشی ۲۷ نفر بخشی از عملکرد این اداره در دولت تدبیر و امید بوده است.
حسین‌پور با بیان اینکه درخواست صدور كارت شناسایی خانواده‌های شاهد و ایثارگر به تعداد ۴۵ فقره، پرداخت غرامت فوت به بازماندگان ۴۱ نفراز جامعه ایثارگری، پرداخت شهریه تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر به مبلغ بیش از ۷۰۰ میلیون ریال، برگزاری یادواره شهدای مدارس ، مساجد و غیره با ۱۲۰مورد و برپایی اردوی زیارتی و سیاحتی مشهد مقدس و شهر مقدس قم ۱۵۰ نفر از دیگر عملکردهای این اداره بوده است.
وی افزود: پرداخت وام مسکن به خانواده‌های شاهد و ایثارگر به تعداد ۳۰۰ نفر، افتتاح گلزار ۱۳ شهید مطهر روستای سوته، پرداخت ۷۰۰ فقره وام صندوق شاهد بدون کارمزد از منابع داخلی بنیاد، اعزام حجاج خانه خدا برای زیارت عمره ۶۰ نفر و حج تمتع ۱۹ نفر، پرداخت حقوق خانواده معظم شهدا و ایثاگران به صورت همه ماهه و مناسب سازی مسکن جانبازان صعب العلاج و والدین شاهد به مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال از دیگر عملکردهای این اداره است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فریدونکنار از برگزاری ۱۰ مورد همایش‌های تجلیل از ایثارگران، آزادگان، جانبازان و فرزندان شاهد این شهرستان خبر داد و گفت: همچنین ساختمان اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال ۹۳ به مساحت ۱۷۰ مترمربع با اعتبار ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا