اپلیکیشن هایی که قاتل باتری گوشی شما هستند +عکس

بصیر،

امروزه به دلیل اینکه برنامه های زیادی روی تلفن های هوشمند نصب شده اند، این تلفن ها به عنوان نوعی رایانه جیبی محسوب می شوند. ما به کمک همین تلفن های هوشمند با دوستانمان پیام های خود را رد و بدل می کنیم، در اینترنت عکس ها و فیلم ها و مطالب مورد علاقه خود را جستجو می کنیم، بازی ها را اجرا می کنیم و حتی فیلم های جالب را به صورت آنلاین تماشا می کنیم.

اما هیچ کدام از ما دوست نداریم که با تمام شدن شارژ باتری گوشی خود، لحظات خاطره انگیز و بیادماندنی زندگی خود را از دست دهیم. در ادامه این مطلب با ما باشید تا بدانید با اجرای کدام برنامه ها روی تلفن های هوشمند خود بیشترین حجم شارژ باتری خود را از دست خواهیم داد.

۱-بازی ها

بعضی از کاربران بیشترین زمان خود را با بازی هایی که بر روی تلفن های هوشمند خود نصب کرده اند، می گذرانند. فرقی نمی کند که در انتظار نوبت در مطب باشند یا در اتوبوس یا در مترو. اما لازم است بدانید که این بازی ها به دلیل اینکه از گرافیک بالا برخوردار هستند و برای بارگیری نیاز به اینترنت دارند، میزان قابل توجهی از میزان مصرف حجم باتری گوشی شما را به خود اختصاص می دهند.

اپلیکیشن هایی که قاتل باتری گوشی شما هستند

۲-فیسبوک

بطور کلی شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک و غیره که برای بروزرسانی مطالب شخصی در آن نیاز دائم به استفاده از گوشی است، سهم قابل توجهی از مصرف باتری گوشی ها را به خود اختصاص می دهند. مثلا استفاده مداوم از فیسبوک تا ۲۰ درصد از مقدار شارژ گوشی را کاهش می دهد.

اپلیکیشن هایی که قاتل باتری گوشی شما هستند

۳- نور صفحه نمایش

امروزه تلفن های هوشمند زیادی با صفحه نمایش بسیار بزرگ وارد بازار شده اند که برای صاحبان خود امکان تماشای فیلم با کیفیت HD یا انجام بازی ها با کیفیت بهتری را فراهم می کنند. اما متقابلا باید به یاد داشت که این ویژگی ارزشمند مصرف باتری گوشی شما را چند برابر افزایش خواهد داد.

اپلیکیشن هایی که قاتل باتری گوشی شما هستند

۴-بلوتوث فعال

استفاده از وسایل جانبی تلفن های همراه مانند هندزفری هایی که با سیستم بلوتوث کار می کنند می تواند میزان مصرف شارژ گوشی ما را افزایش دهد. بنابرین  باید به یاد داشته باشیم در زمان هایی که از این وسایل جانبی استفاده نمی کنیم، بلوتوث گوشی خود را غیر فعال کنیم.

اپلیکیشن هایی که قاتل باتری گوشی شما هستند

۵-سرویس های مکان یاب

سرویس های مکان یاب و  GPSاز اپلیکیشن های ضروری روی تلفن های هوشمند به شما می روند. برخی افراد برای پیدا کردن مکانهای مورد علاقه خود نظیر رستوران و محل های برگزاری کنسرت و غیره ازاین اپلیکیشن ها استفاده می کنند. اما اگر شما بخواهید برای طولانی مدت از آنها استفاده کنید، میزان مصرف شارژ باتری گوشی شما بسیار زیاد خواهد بود. البته با دانلود بعضی از این سرویس ها مانند نقشه گوگل خواهید توانست تا بصورت آفلاین نیز از آن در صورت نیاز استفاده کنید.

اپلیکیشن هایی که قاتل باتری گوشی شما هستند

۶-اسپوتیفای (SPOTIFY)

یکی از اپلیکیشن هایی که به ما کمک می کند روز خود را با انرژی آغاز کنیم و عملکرد بهتری در طول  روز داشته باشیم برنامه Spotify Music است. اما متاسفانه Spotify  یکی از اپلیکیشن هایی است که بیشتر شارژ گوشی شما را مصرف می کند.

اپلیکیشن هایی که قاتل باتری گوشی شما هستند

-۷برنامه Snapchat

Snapchat یکی دیگر از برنامه هایی است که بدلیل استفاده از دوربین و همچنین سرویس های مکان یاب میزان قابل توجهی از شارژ گوشی شما را مصرف می کند.

اپلیکیشن هایی که قاتل باتری گوشی شما هستند

۸-پیام رسان فیسبوک

این برنامه یکی از معروفترین برنامه های کاربردی پیام رسانی برای تلفن های همراه در جهان است که ارتباط صوتی و نوشتاری را فراهم می‌کند. اما این برنامه نیز میزان استفاده از شارژ تلفن همراه شما را افزایش می دهد.

اپلیکیشن هایی که قاتل باتری گوشی شما هستند

۹-برنامه Netflix

این برنامه از طریق سرویس استریم، امکان تماشای فیلم و سریال و ویدئو را برای شما فراهم می کند. اما در مقابل حجم بسیار زیادی از شارژ گوشی شما را مصرف می کند.

اپلیکیشن هایی که قاتل باتری گوشی شما هستند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا