گفت‌و‌گوی بصیرنیوز با سرمربی تیم ملی کانوپولوی ایران از ایتالیا؛

فردا(سه‌شنبه) نخستین بازی تیم ملی کاناپولو بانوان مقابل فرانسه/با تلاش می‌توانیم در جمع چهار تیم برتر دنیا باشیم

بصیر، جمیله طهماسبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز با اشاره به اینکه ایران در گروه بسیار سختی قرار دارد، گفت: نخستین دیدار تیم ملی جوانان کانوپولوی ایران روز سه‌شنبه و در ساعت ۹ و سی دقیه صبح در مقابل فرانسه برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه تیم ملی کشورمان سه روز زودتر از آغاز بازی‌ها به ایتالیا سفر کرد تا با شرایط آب‌وهوایی و محل مسابقه بیشتر آشنا شویم، گفت: پس از یک‌روز استراحت فردا صبح نخستین تمرین تیمی خود را در ایتالیا برگزار می‌کنیم.
سرمربی تیم ملی جوانان کانوپولوی ایران با بیان اینکه شب دوشنبه مراسم افتتاحیه ایتالیا در شهر ساکوزی ایتالیا برگزار می‌شود، گفت: تیم ملی ایران با فرانسه، نیوزیلند، کانادا، ایتالیا و ایرلند جنوبی هم‌گروه است و در نهایت بر اساس جدول بازی‌ها سه تیم نخست به مرحله بعدی صعود می‌کنند.
طهماسبی با اشاره به اینکه شرایط آب و هوایی در ایتالیا گرم و مرطوب است، گفت: بازی در برابر تیم ملی فرانسه که در چند سال گذشته همواره در میان سه تیم برتر دنیا قرار دارد سخت است و ایتالیا نیز به عنوان میزبان بازی‌ها در این گروه قرار دارد.
وی از آمادگی کامل ملی‌پوشان برای حضور در مسابقات خبر داد و گفت: بر اساس آنالیزهای صورت گرفته و بر روی کاغذ تیم ملی ایران می‌تواند در جمع چهار تیم برتر دنیا قرار بگیرد و تمامی این موارد به آمادگی زمان مسابقه و شیوه رقابت تیم در میدان بر می‌گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا