کلیدی‌ترین بازیکن ایران از نظر مرفاوی

بصیر،

صمد مرفاوی درباره بازی پنجشنبه شب ایران مقابل قطر گفت: همه بازی‌ها سخت است و فرقی نمی‌کند که ایران در زمین خودش یا در زمین حریف بازی کند. قطر بازیکنان چندملیتی در اختیار دارد و همیشه به سختی این تیم را در سال‌های اخیر شکست داده‌ایم، ‌اما باید در اولین گام سه امتیاز را بگیریم. باید شروع خوبی داشته باشیم و قطر را شکست دهیم. آنها یکی از تیم‌های خوب گروه ما هستند، ولی ایران باید در اولین بازی سه امتیاز را بگیرد.

سرمربی صبا درمورد قدرت خط حمله تیم ملی و شرایط فوق‌العاده سردار آزمون خاطرنشان کرد: در همه پست‌ها بازیکنان خوبی داریم که تجربه زیادی دارند. الان بازیکنان جوان به‌خوبی خودشان را در تیم ملی پیدا کرده‌اند و در خط حمله هم قدرت خوبی داریم. آزمون در بهترین شرایط ممکن قرار دارد و مطمئنا او یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان تیم ملی است.

مرفاوی درمورد اینکه کی‌روش سعی داشت در این مدت کمترین اطلاعات را از تیمش در اختیار رسانه‌ها قرار دهد، گفت: به هر حال این یکی از سیاست‌های سرمربی تیم ملی است و باید در این شرایط باهوش عمل کرد. اطلاعات گرفتن از حریف و اطلاعات ندادن به حریف در این شرایط بسیار حساس است. این مهم است که در اولین بازی اطلاعات تیم ملی به بیرون درز نکند و فکر می‌کنم این یک استراتژی درست از سوی کی‌روش بود./آ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا