قلعه‌نویی: عده‌ای با من مشکل دارند و دین و مملکت‌شان را در نظر نمی‌گیرند

به گزارش  بصیر به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امیر قلعه‌نویی در پایان تمرین امروز (یک‌شنبه) تیم فوتبال استقلال در مورد دیدار این تیم با الشباب اظهار داشت: معمولاً در تورنمنت‌هایی مانند لیگ قهرمانان بازی اول بسیار مهم است ولی ما امیدواریم که با حضور هواداران خود بتوانیم در این بازی به پیروزی برسیم.

وی افزود: خوشبختانه چند نفر از بازیکنان ما را که در اختیار نداشتیم به ترکیب رسیده‌اند. آندرانیک تیموریان و خسرو حیدری می‌توانند بازی کنند و ایمان مبعلی نیز به ما اضافه شده است. هرچند هاشم بیک‌زاده را در اختیار نداریم و باید فکر کنیم که چه بازیکنی را می‌توانیم به جای او به زمین بفرستیم. از آنجایی که بازی در ایران است تلاش می‌کنیم تا با یک بازی منطقی و تاکتیکی ۳ امتیاز را کسب کنیم.

قلعه‌نویی در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه این دیدار عنوان کرد: نتیجه دست خدا است و ما تلاش می‌کنیم که پیروزی شویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره پیشنهادی میلیاردی که عنوان می‌شود دریافت کرده است، گفت: برای من این موضوع جای تاسف دارد. عده‌ای با امیر قلعه‌نویی مشکل دارند ولی نه خدا را در نظر می‌گیرند و نه حس ملی دارند. همیشه در چنین موقعیت‌هایی این حرف‌ها در مورد من زده می‌شود و نمی‌دانم اگر قرارداد میلیاردی در میان است چرا خودمان خبر نداریم؟!

وی اضافه کرد: اینها که چنین حرف‌هایی می‌زنند نه به مملکت‌شان اهمیت می‌دهند و نه به دین‌شان. اینها به فکر قلعه‌نویی نیستند، حداقل به فکر مملکت‌شان باشند. ما دیداری داریم که ملی محسوب می‌شود.

قلعه‌نویی از صحبت در مورد اظهارات مایلی‌کهن خودداری کرد.

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا