مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی مازندران

موضوع آب بسیار مهم است/در کشور با مشکل مدیریت مصرف آب رو به‌ رو هستیم

بصیر، مجید عبداللهی در افتتاحیه مجتمع آبرسانی شهدای مدافع حرم اوکسر کریم‌کلا فریدونکنار با بیان اینکه امروز موضوع آب بسیار مهم است، اظهار کرد: رژیم بارشی کشور در این سال‌ها تغییر کرده است و با افزایش جمعیت، نوع و میزان مصرف نیز افزایش یافت.
وی با بیان اینکه هر میزان که جمعیت افزایش می‌یابد، میزان مصرف نیز بیشتر می‌شود، تصریح کرد: امروز در مدیریت مصرف با مشکل رو به رو هستیم و در مدیریت توزیع نیز باید برنامه‌ریزی صورت بگیرد.
مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی مازندران با اشاره به اینکه شرکت آب و فاضلاب روستائی در دولت تدبیر و امید تا کنون ۷۴ طرح با اعتباری بیش از ۵۶۸ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.
یداللهی با بیان اینکه در مازندران در این دولت هزار کیلومتر لوله‌گذاری صورت گرفت، گفت: ۲۰ هزار مترمکعب مخزن ذخیره آب انجام شد و همچنین ۵۶ چاه آب حفر و تجهیز صورت گرفت و ۴۳ دهنه نیز بهسازی شد.
وی با اشاره به بخش دیگری از خدمات ارائه شده از آبفای روستائی در مازندران، اظهار کرد: استفاده از دستگاه حذف آهن، بهره‌برداری از ۴۰ ایستگاه پمپاژ، دستگاه ژانراتور و طرح‌های دیگر از دیگر فعالیت‌های آبفار روستائی در این دولت بوده است.
مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی مازندران افزود: در هفته دولت امسال ۱۲ طرح با اعتبار ۱۷۹ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا