آیت‌الله آملی لاریجانی:

دستگاه قضا در برخورد با حقوق‌بگیران نجومی مصمم و ثابت قدم است/ حکم عدالت بی اغماض اجرا می‌شود

بصیر، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی، رییس دستگاه قوه قضاییه، دقایقی پیش در حاشیه مراسم افتتاحیه هفدهمین اجلاس سالانه بسیج اساتید ، با اشاره به آیه ۶۴ سوره عنکبوت اظهار کرد: این آیه خطاب به همه ماست؛ بنده و تمامی مسئولان این نظام باید بدانیم که دوران مسئولیتمان موقتی بوده و حتی حلال‌هایی که در این دنیا کسب می‌شود به تعبیر قرآن تنها ابزار و بازیچه است و تنها آنچه برای آخرت خود می‌فرستیم باقی خواهد ماند.

وی با تاکید بر اینکه نگرش توحیدی موجب می‌شود انسان موحد دریابد همه چیز از آن خداوند متعال است، تصریح کرد: موحدین می‌دانند که حتی قلوب مردم نیز در دستان پروردگار است و اگر معتقد به آنچه خدا حلال و حرام کرده بمانند دل‌های مردم نیز به سمت آن‌ها متمایل می‌شود.

آیت‌الله لاریجانی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه نمونه رعایت اخلاق اسلامی در عین تصدی مسئولیت خطیر سیاسی است، بیان کرد: انسانی که موحد باشد راضی به دریافت حقی مضاعف بر خدمت خود نمی‌شود.

رییس دستگاه قوه قضاییه متذکر شد: کسانیکه حقوق نجومی دریافت کرده‌اند باید علاوه بر واکنش محکم و قاطع دستگاه قضا نگران عقوبتی سخت در آخرت هم باشند.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضا در برخورد با افرادیکه غیر قانونی حقوق دریافت کرده‌اند مصمم و ثابت قدم است و حکم عدالت را بی اغماض اجرا خواهد کرد.

دانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا